Kto posłuży dobrą radą

1. Data: 2003-01-28 11:19:00

Temat: Kto posłuży dobrą radą
Od: "Pudzio" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcemy ze znajomą otworzyć własny "interes" - gabinet stomatologiczny (ew.
psycholog, dermatolog, ortodonta) + kosmetyka, makijaż i masaż.
Jesteśmy na etapie szukania najlepszego miejsca - jest to podstawowy czynnik
prowadzący do sukcesu. Interesuje nas teren Warszawy i miejscowości
podwarszawskie (od strony Pruszkowa). Proszę Was o pomoc i wskazówki - gdzie
nie ma jeszcze tego typu przybytków jeden na drugim, kto z Was chciałby mieć
w zasięgu dobrego stomatologa, a Panie np. dobrą makijażystkę, a teraz
musicie załatwiać te sprawy z dala od domu. Dzięki za wszelkie rady.

2. Data: 2003-01-28 16:17:58

Temat: Re: Kto posłuży dobrą radą
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na Mokotowie by sie cos takiego przydalo;-), w poblizu Galerii Mokotow
(razem z psychologiem wlacznie;-))

3. Data: 2003-01-29 08:47:54

Od: "Piotrek T" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pudzio" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w zasięgu dobrego stomatologa, a Panie np. dobrą makijażystkę, a teraz
> musicie załatwiać te sprawy z dala od domu. Dzięki za wszelkie rady.

Wynajmijcie jakieś małe mieszkanko w śródmieściu. Jest tam mnóstwo tego typu
lokali.

Pzdr

--
Wyslano przez news.atcom.net.pl
ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

4. Data: 2003-01-29 09:05:23

Od: "Katarzyna Sokół" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wynajmijcie jakieś małe mieszkanko w śródmieściu. Jest tam mnóstwo tego
typu
> lokali.

Z tego co przeczytałam w poście Pudzio, to raczej chodzi mu o okolicę gdzie
nie ma tak dużej konkurencji:))

Ja mieszkam w Ursusie od kilku miesięcy i muszę przyznać że do tej pory znam
dwie kosmetyczki. A jak sam zauważyłeś (bo chyba zna linie w-wa - Pruszków )
okolicę Starego Ursusa się bardzo rozrosły. Powstało kilka nowych osiedli,
także podejrzewam że zapotrzebowanie na twoje usługi może być duże. Przejedz
się po tej okolicy (Al. Jerozolimskie, Regulska, Kompani Kordian, Spisaka,
Dzieci W-wy) sam ocenisz.
pozdr.

Genetyka - wyklady
Re: Transfer Factor