Kto to powidzial?

1. Data: 2011-02-04 14:00:46

Temat: Kto to powidzial?
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rozbudzanie seksualnosci w Polsce zagraza brakiem dzieci"

2. Data: 2011-02-04 14:34:17

Temat: Re: Kto to powidzial?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 15:00, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> "Rozbudzanie seksualnosci w Polsce zagraza brakiem dzieci"

Arcybiskup Stanisław Nowak, metropolita czestochowski.

3. Data: 2011-02-04 14:59:59

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Arcybiskup Stanisław Nowak, metropolita czestochowski.

To teraz będą nas kastrować?

4. Data: 2011-02-04 15:00:38

Od: "Pars.Havva=Wars.Awa ?:o/" <j...@w...pln> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał

On 4 Lut, 15:00, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> "Rozbudzanie seksualnosci w Polsce zagraza brakiem dzieci"

Arcybiskup Stanisław Nowak, metropolita czestochowski.

ja tam specjalnie nie prze3padam za dziećmi,
więc sie nie boję...
:o)

juda.~

5. Data: 2011-02-04 15:17:11

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <s...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Hanka napisał(a):

> Arcybiskup Stanisław Nowak, metropolita czestochowski.

To teraz będą nas kastrować?

Pedofilów, gwałcicieli i pedałów - TAK!

6. Data: 2011-02-04 15:38:31

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "glob" <s...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> Hanka napisa?(a):

> To teraz b?d? nas kastrowa??
>
> Pedofil?w, gwa?cicieli i peda??w - TAK!

Mówię o chwale Bożej, teraz jest znowu modne być kastratem, to jest
nieodparty urok kastracji i będziesz w raju.

Niechętne seksualności
chrześcijaństwo sympatyzowało
z eunuchami. Orygenes, jeden z
Ojców Kościoła, pozbawił się męskości w 208 roku n.e. Eunuchami
zostawali
dobrowolnie liczni biskupi
Kościoła Wschodniego. Kastratów chętnie też widziano w Stolicy
Apostolskiej. W
chórze Kaplicy Sykstyńskiej występowali jeszcze na początku XX wieku.
Kultura europejska uczyniła z kastracji oznakę czystości i pobożności.
Warto jednak pamiętać, że nie wszędzie tak bywało. W Chinach, na
przykład, kastraci pełnili funkcje wysłanników cesarskich i szpiegów.
W okresie baroku we Włoszech kastrowano młodych chłopców, którzy mieli
zostać śpiewakami. Wielu z nich, jak żyjący w XVIII wieku Farinelli,
zrobiło oszałamiającą karierę . Raj bez jaj Prawdziwa "epidemia"
kastracji
wybuchła w XVIII wieku w imperium rosyjskim. W Rosji
szerzyły się wtedy niepokoje społeczne, które sprzyjały powstawaniu
sekt religijnych.
Jedną z nich byli skopcy, "rzezańcy". Ich, przywódca, Seliwanow,
głosił, że stosunek płciowy jest grzechem pierworodnym ludzkości.
Jeździł po całej Rosji i namawiał napotkanych chłopów, żeby się
"wybielali" i odcinali sobie
narzędzia grzechu, czyli członki. Kastracja miała być "chrztem ognia",
prowadzącym do raju. Dla mniej odważnych przeznaczony był chrzest
zwany "małą pieczęcią ", który polegał na obcinaniu tylko jąder . Miał
on jakoby rangę anielską, podczas gdy rangę archanielską miał chrzest
"wielkiej pieczęci", czyli usunięcie członka. Do kastracji służyły
proste narzędzia: nóż i serwetka, jednakże zdarzali się i tacy
zapaleńcy, którzy w porywie religijnego uniesienia obcinali
sobie członka siekierą.

7. Data: 2011-02-04 15:47:21

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Lut, 15:34, Hanka <c...@g...com> wrote:

> Arcybiskup Stanisław Nowak, metropolita czestochowski.

jak komus seksualnosc kojarzy sie z chudymi posladkami ministranta, to
rzeczywiscie dzieci z tego nie bedzie

8. Data: 2011-02-05 10:35:06

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <s...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

W Bibli napisano - rzezańcy nie wejdą do miasta...

WSZYSTKIM PANIOM
DLA AISZY
DLA XL
KIEDY ?