Kto to powiedzial?

91. Data: 2008-11-14 00:28:31

Temat: Re: Kto to powiedzial?
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1l29ertofx82b$.3nn66rwoftob$.dlg@40tude.net...

> Kociologicznie też by mogło - kotkę czarną lub brązową chcę :-)

Kotków tutaj od cholery.

V-V

92. Data: 2008-11-14 00:38:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2008 01:28:31 +0100, Veronika napisał(a):

> Kotków tutaj od cholery.
>
> V-V

Czarnych i brązowych?

93. Data: 2008-11-14 01:11:12

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czarnych i brązowych?

Za dużych.

V-V

94. Data: 2008-11-14 01:18:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Nov 2008 02:11:12 +0100, Veronika napisał(a):

> Za dużych.
>
> V-V

Jak dla mnie tylko 8-tygodniowe.
:-)

95. Data: 2008-11-14 04:15:53

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Veronika" <v...@o...pl> wrote in message

> Za dużych.

Musi kocury kastraty...

96. Data: 2008-11-14 04:22:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie - żadnych zwierzat w domu. Pole jest - ogrodzone, ponad
hektar
> psiego raju :-)

Też mi przyjemność, bez psa i kota w domu... Dog mi co prawda
prześcieradła darł, ale nie na moim łóżku, kładł się nogami do delikwenta i
spychal, jakoś nie mógl leżeć, gdy od strony grzbietu ktoś się położył. I
bączki puszczał czasami velmi smrodliwe. I cichcem kotu wyżerał michę, choć
jego była pełna i dobra. To prawdziwe podgryzanie konkurencji było... I jak
się starał wykazać, że jest więcej wart niż kot...

97. Data: 2008-11-14 08:14:11

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

[...]
> No właśnie .. Też mi nie pasowało.
> W świecie psów to Pan i Władca decyzuje kiedy i z kim się bawić.
> Dlatego też należy czasem 'dla demonstracji' przerywać zabawę
> w najbardziej emocjonującym momencie.
> Myśmy naszemu pokazowo 'wyjadali' z miski ;)
> Jak jadłem ja i żona to jeszcze zdzierżył. Ale jak podaliśmy
> córce to już był niemal oburzony ... ;) Ale ćwiczyliśmy to regularnie.
> Zanim miska poszła na podłogę, wszyscy w niej grzebaliśmy i
> mlaskaliśmy.

Nie przy śniadaniu!
Chore.

Don

98. Data: 2008-11-14 08:15:42

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Veronika<v...@o...pl>

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:gfidse$iii$2@news.onet.pl...

> Mój pies robi tak samo. Strasznie się robi głodny, gdy goście
> przychodzą. Tylko nie wiem czy to dobrze, bo mój pies to z psem ma
> niewiele wspólnego. :)

Nie, no, to chyba lepiej, niż tak jak u Redarta, czyli odwrotnie.

Don

99. Data: 2008-11-14 08:56:56

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Gavreone" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Redart<r...@o...pl>
>
> [...]
>
> Nie przy śniadaniu!
> Chore.
No cóż - nie dyskutowaliśmy z zaleceniami z mondrych książek o psach
i z treserami ;)
To działało. Jest kilka takich punktów, jak 'jedzenie', 'zabawa',
'miejsce spania', 'witanie się'(kolejność) które są dla psów bardzo
wyrazistymi wyznacznikami miejsca w hierarchii. Jeśli pies jest młody,
na etapie urabiania - trzeba na to zwrócić uwagę. Szczególnie jak w domu
są dzieci. Potem już się samo kręci.
Tyle, że tak naprawdę to z dziećmi jest większy problem niż z psem ;).
Pies jest zdecydowanie mniej kreatywny w łamaniu zasad. Ciężko
np. było naszej córce wytłumaczyć, że nie wolno się jej z psem w niektóre
rzeczy bawić. Ona doskonale rozumiała, że nie wolno, ale to po prostu
było fajne się z młodym psem latać na kolanach po całym mieszkaniu,
tarzać po podłodze itp. Co tam jakieś 'teorie dorosłych', że on przy okazji
cały czas okazuje wobec niej dominację.
Efekt był taki, że jak córka była w domu, to z psem było ciężko - był cały
'rozlatany' i rozproszony, nie słuchał. jak córce wolno coś było, to jemu
też,
w końcu 'nie było oczywiste', że ona jest 'wyżej'. Rywalizował z nią i
rościł
sobie prawa do wszystkiego, do czego dziecko prawo mieć musi a pies nie.
Jak córy nie było przez kilka dni - dopiero zaczynał 'chodzić jak w
zegarku'.

100. Data: 2008-11-14 09:11:44

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Redart" <r...@o...pl> wrote in message news:gfibhi$d36$1@news.onet.pl...

Troche mnie smiesza takie wyscigi, kto jaki autorytet ma za swoimi plecami.
"Moje lepsze od Twojego bo tak powiedział Einstein" :)
Mam nawet wrazenie ze ludzie przyjmują poglądy takie jakie miał Einstein,
po to tylko, zeby móc sie nim podeprzec. Tak robi np. ideolog Dawkins.

Ale z tego co czytam o Einsteinie, i jego własnych opiniach, cytatów jego,
to sa czesto sprzeczne. Bo jak np. rozumiec słowa w kontekscie niewierzenia:
"Chcę wiedzieć, jak Bóg stworzył ten świat. Nie interesuje mnie to czy inne
zjawisko.
Chcę znać Jego myśli, reszta to szczegóły."

Znowu jego słowa, w których przyjmuje rolę oceniacza innych - "pożałowania
godnych egotyków",
to jest żałosne:

"Nie wierzę też, by człowiek mógł przetrwać po śmierci swego ciała,
choć ludzie słabego ducha wierzą w takie rzeczy, kierowani strachem lub
pożałowania godnym egotyzmem."

Pozdrawiam,
Duch

Co to jest autoironia ...