Kto tu bierze od Putina?

1. Data: 2016-03-09 01:52:34

Temat: Kto tu bierze od Putina?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie jest wam trudno pojąć skąd taka ostra reakcja ksenofobiczna do poszkodowanych
uchodzców, a może mamy tu manipulacje, prowokowanie takiej ksenofobii, nie tyle
wyrastanie " naturalne"?
Putin opłaca narodowców we Francji czy Niemczech, co udowodniono, więc i w Polsce
napewno też. By konfiktować grupy społeczne, bo jak pobiją Arabów to Arab wkońcu co
eksploduje. Terroryzm w europie prawicowy dokonuje najwięcej zamachów, jakby ktoś
miał problem z faktami, a nie Islam. Jednak gdy kogoś się bije, ten wkońcu odpowie i
Europa się rozpada, tonąca w nienawidzących się grupach, a w eskalacji, to każda
grupa zawsze podpadnie bo za piegowata. Tym samym Putin pije szampana, bo słabe kraje
teraz może skolonizować i nic mu nie podskoczy. Na tym konflikcie bardzo korzysta
polityka Putina, jest mu niesamowicie na ręke, nawet nikt już nie pisze o Ukrainie,
gdy Pudzian, kwadratowa morda biega z bejsbolem. To jest pewne że za tą ksenofobią w
ogromej mierze stoi propaganda Putina, a teraz kto ją najbardziej w tym Kraju
propaguje, bo moim zdaniem radio maryja, a wiadomo Rydzyk i jego nadajniki w Rosji,
bez powodu z nich nie korzysta.

2. Data: 2016-03-09 17:08:52

Temat: Re: Kto tu bierze od Putina?
Od: guruzkrzaków <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-09 o 01:52, glob pisze:
> [...]
propaguje, bo moim zdaniem radio maryja, a wiadomo Rydzyk i jego nadajniki w Rosji,

Ja bym tam wziął ale on dawać nie chce:)
Po co opłacać tzw. internetowego trola jeśli w każdym społeczeństwie
znajdzie się kilkanaście tysięcy(?) niezadowolonych, którzy robią tę
robotę za darmo?
Poza tym, gdybym to ja decydował za Putina to kazałbym tym trolom
obrzucać Rosję najgorszym błotem i krytykować ją przy pomocy
absurdalnych argumentów z dupy wziętych. Bardziej myśląca część
społeczeństwa zacznie kombinować, że w tej krytyce jest coś nie tak...

No to kto najbardziej jedzie po ruskich?;)

3. Data: 2016-03-09 17:18:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

guruzkrzaków
> [...]
społeczeństwa zacznie kombinować, że w tej krytyce jest coś nie tak...

No to kto najbardziej jedzie po ruskich?;)

Pisowcy biorą 1.50 za wypisywanie kłamstw, więc zawsze się znajdzie grupa prostytut,
co wypisuje to co jej sie każe, a narodowcom udowodniono pobieranie pieniędzy na
zachodzie, więc i tu przecież takie szmaty za pieniadze Putina będą pluć.

4. Data: 2016-03-09 17:41:04

Od: guruzkrzaków <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-09 o 17:18, glob pisze:
> [...]
pieniędzy na zachodzie, więc i tu przecież takie szmaty za pieniadze Putina będą

W każdej partii politycznej na sukces liderów i całego ugrupowania
pracują tzw. doły partyjne. Najczęściej nie robią tego za pieniądze ale
za obietnicę różnych przyszłych korzyści w razie wygranej. Tak samo
działa ten mechanizm w PiS, SLD, PO itd. Część tych ludzi to nawet
ideowcy, którzy nie liczą na żadne korzyści.

Narodowcy to taka grupa, ze strony której wszystkiego się można
spodziewać. A czy Putin, czy nie Putin tego nie wiem.:)

5. Data: 2016-03-09 17:49:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

guruzkrzaków
W dniu 2016-03-09 o 17:18, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Pis zatrudnia troli internetowych płacą im za posta 1.50zł, pieniądze są z
okradzionych Skoków, aby pluli, ujadali, kłamali w żywe źrenice, to ORMO internetowe,
gdzie za komuny brali kawałek kiełbasy i litra wódki aby bić polaków. Taka szumowina
jak Rydzyk ma nadajniki w Rosji, a jego publicyści non stop nawijają to samo co radio
moskwa, dlatego nagle masz ugrupowania w Polsce narodowców, co wspierają Putina, no
przecież płaci za to.

6. Data: 2016-03-09 17:57:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wyborcza.pl/wyborcza/1,105226,16104439,Naro
dowcy_z_Polski_pojechali_na_Ukraine_wspierac_separat
ystow_.html

http://kresy24.pl/51190/narodowcy-wszystkich-krajow-
laczcie-sie-z-putinem/

Czym dzisiaj są "Wiadomości"?