Kto twierdzi, że stałość?

1. Data: 2004-02-25 12:50:53

Temat: Kto twierdzi, że stałość?
Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.sciaga-uv.pl/?uid=503&uid2=dj_dalai

Nowość.
A może to?

http://www.mp3s.szm.sk/testosobowosci/

Mkniemy, drodzy moi kochani...
ale gdzie?

ett

1. Data: 2004-02-25 13:12:22

Temat: Re: Kto twierdzi, że stałość?
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
news:c1i5n4$mu3$1@news.onet.pl...
> http://www.sciaga-uv.pl/?uid=503&uid2=dj_dalai

> Nowość.
> A może to?
> http://www.mp3s.szm.sk/testosobowosci/
> Mkniemy, drodzy moi kochani...
> ale gdzie?
> ett

Jak to gdzie? ;)
Dalaj Lama? kto/co to jest?? acha to ten co układa głupie
choroskopy. no tak,, czytałem
To się nazywa oswajanie według jedynie słusznej wizji. hehe
Jesus? kto/co to jest?? acha to ten co se wybił oko jak "zgrzeszył"
podglądaniem.
PS. oczywiście moja odpowiedź jest parodią - żeby ktoś nie
pomyślał że pragnę dotknąć czyichś uczuć religijnych
a ma na celu ukazanie mechanizmu "pomniejszacza".
\|/ re:

1. Data: 2004-02-25 13:28:22

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomyślał że pragnę dotknąć czyichś uczuć religijnych
> a ma na celu ukazanie mechanizmu "pomniejszacza".

Łe, takie fajne rzeczy mi wyszły przy morzu, żeby nie było wątpliwości ;-)

enni

1. Data: 2004-02-25 13:41:26

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Łe, takie fajne rzeczy mi wyszły przy morzu, żeby nie było
> wątpliwości ;-)
> enni

Dla mnie tamte pytania były wyjątkowo głupie.
Uszereguj wg kolejności bla, bla, bla
Oczywiście nie dało się odpowiedzieć bez szkody dla EGO
więc olałem,,, czy coś straciłem?
Zabawę z samym sobą według nie swojej strategii.
nie ma co żałować. ;-)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-25 13:55:50

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiście nie dało się odpowiedzieć bez szkody dla EGO
> więc olałem,,, czy coś straciłem?
> Zabawę z samym sobą według nie swojej strategii.

Strategię zawsze można odwrócić, oczywiście tak, by ego nie cierpiało i by
na przykład krowę postawić za tygrysem lub odwrotnie. Takie zabawy
zapobiegają przeuczeniu ;-)

enni

1. Data: 2004-02-25 14:10:51

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> [...]

> cierpiało i by na przykład krowę postawić za tygrysem lub
> odwrotnie. Takie zabawy zapobiegają przeuczeniu ;-)

Na pewno masz rację ;-)
Ludzie mają oczywiście różne "konstrukcje psychiczne" i różne
podejście do tego typu stron. Mnie uderzył ten tytuł: Dalaj Lama
zupełnie nie przystający do późniejszej psycho-zabawy stąd
zapewne krytyczne spojrzenie które zablokowało "beztroskie"
PS. poza tym to Cieszę się, że żyjesz ;D
\|/ re:

1. Data: 2004-02-25 14:32:27

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapewne krytyczne spojrzenie które zablokowało "beztroskie"
> PS. poza tym to Cieszę się, że żyjesz ;D

Jak to leciało?? Baw się ;-)))
Co do konstrukcji psychicznej. Rzeźby Igora Mitoraja musiały odjechać z
Rynku krakowskiego. W Warszawie nie gorszą. Można lubić Kraków i przyznać
rację warszawiakom. Moim zdaniem tego ta psychozabawa uczy.
Dzięki, żyję, tylko od czasu do czasu odpuszczam sobie różne tematy, by nie
było, że jestem nie do zdarcia ;-)

enni

1. Data: 2004-02-25 15:08:57

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "enni" <e...@g...pl>
> [...]

> Dzięki, żyję, tylko od czasu do czasu odpuszczam sobie różne
> tematy, by nie było, że jestem nie do zdarcia ;-)

Władze miasta Krakowa często podejmują niepopularne
i kontrowersyjne decyzje ale to broń boże nie świadczy o
mieszkańcach; choć można by im zarzucić , że przecież
sami sobie takie władze wybrali. Zgoda.
Wybrali Prezydenta i na tym się kończy rola mieszkańców
Nie mój prezydent -- nie moje decyzje. hehe
Mnie takie strony jak tamta uczą, że zawsze trzeba być
uważnym by nie doznać niechcianego rozczarowania
więc nie idę na całość ale ostrożnie i z rezerwą.
To kwestia zaufania.
Nie będę komentował Twoich słów "że jestem nie do zdarcia ;-)"
bo wydaje mi się że JESTEŚ nie do zdarcia. ;-)
pozdrawiam :)
\|/ re:

1. Data: 2004-02-29 01:26:55

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> http://www.sciaga-uv.pl/?uid=503&uid2=dj_dalai
>
> Mkniemy, drodzy moi kochani...

Hahahahahaaaa!
MknieMY?
Kto mknie?

Bo ja przy szczurze napisalam "mknie"!
Acha! Wydalo sie!
:)

A teraz czekam az mi sie zyczenie sprawdzi, bylo o totolotku ( choc
pienaidze pojawily sie u mnie jako czwarte):)
Kaska
P.S przy "czerwonym" dostalam kolki. Muszedo kolegi napisac,ze kocham jego i
tylko jego. Ale sie przestraszy!

[Linki} Prośba o konsultacje.
Poszukuje...
jak radzą sobie ofiary II wojny Światowej pod względem psychicznym?
Ile masz RAM-u ? :)
FA: Tony Robbins