Kto widział, słyszał, czytał i zna ???

1. Data: 2006-01-16 12:47:50

Temat: Kto widział, słyszał, czytał i zna ???
Od: "Chmurka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek Konopka w gąszczu Dąbrowy,
znalazł na drodze orzech laskowy.

Brawo! zawołał- nie lada gradka,
to bedzie prezent dla mego dziadka..."

Tam jest jeszcze chyba z 20 zwrotek tego wiersza.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się
z tym wierszem i może podać autora ? Tytuł wiersza to chyba "Orzeszek".
Mój mąż będąc pacholęciem recytował go z powodzeniem w szkole
i teraz chce nauczyć tego samego wiersza naszą córkę,
ale nie pamięta dokładnie całego tekstu i autora.
Wiersz jest ponoć znakomity na wszelkie konkursy recytatorskie.

Pomóżcie :).

- cloudic i Weronika 8l. -

2. Data: 2006-01-16 13:08:34

Temat: Re: Kto widział, słyszał, czytał i zna ???
Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się
> z tym wierszem i może podać autora ? Tytuł wiersza to chyba "Orzeszek".

Zapytaj tutaj:

Dorota

3. Data: 2006-01-16 13:17:55

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chmurka" ...
> [...]
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się
> z tym wierszem i może podać autora ? Tytuł wiersza to chyba "Orzeszek".

Igor Sikirycki, poszukaj w szkolnej bibliotece.
Gdzieś spotkałam kasetę z jego bajkami, Orzeszek też tam był.

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

4. Data: 2006-01-16 21:21:39

Od: "Chmurka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Igor Sikirycki, poszukaj w szkolnej bibliotece.
> Gdzieś spotkałam kasetę z jego bajkami, Orzeszek też tam był.

Dziękuję serdecznie :). Dorocie również :).

- cloudic-

Znowu chcą nam na siłę "zrobić dobrze" :/
Gry komputerowe - 5 latek
6 lat i nie wymawia "r"
Biała Szkoła Magii w Stężycy
Dziecko, szkoła, dyktafon ... - podzielcie się swoją opinią :)