Kto zrobi implant?

1. Data: 2007-08-23 19:22:32

Temat: Kto zrobi implant?
Od: "Anntoni" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogę prosić o informację, kto w północno-wschodniej ćwiartce Polski
(niekoniecznie w Olsztynie) wstawi dwa zęby techniką implantu? I zrobi to
dobrze. I może jeszcze za przyzwoitą cenę.
Czy ma ktoś z Państwa jakieś wiarygodne, sprawdzone informacje?

A może nie warto wydawać tysięcy złotych na zęby?

Anntoni

2. Data: 2007-08-23 20:23:16

Temat: Re: Kto zrobi implant?
Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Anntoni pisze 2007-08-23 21:22:
> [...]
> dobrze. I może jeszcze za przyzwoitą cenę.
> Czy ma ktoś z Państwa jakieś wiarygodne, sprawdzone informacje?

Iława moze być?

http://www.stomatolog.com.pl/

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

3. Data: 2007-08-23 20:24:39

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sie, 20:22, "Anntoni" <a...@a...pl> wrote:

> A może nie warto wydawać tysięcy złotych na zęby?

Jeśli tylko lubisz Prawdziwy Ból, to cena nie gra roli...

4. Data: 2007-08-23 20:54:37

Od: "Anntoni" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Iława moze być?
>
> http://www.stomatolog.com.pl/
Na pierwszy rzut oka strona www opracowana ładnie, informacje wyczerpujące,
ceny nie gorsze od innych.
Czy jednak jest ktoś, kto był pacjentem tej praktyki i ma jakieś
doświadczenia, którymi mógłby się podzielić?

Dzękuję za link
A.

5. Data: 2007-08-23 20:58:19

Od: "Anntoni" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli tylko lubisz Prawdziwy Ból, to cena nie gra roli...

Co chcesz przez to powiedzieć?
Czy może wstawianie implantu, to najgorsze, co może człowieka w życiu
spotkać?

A.

6. Data: 2007-08-23 22:35:54

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sie, 21:58, "Anntoni" <a...@a...pl> wrote:
> Co chcesz przez to powiedzieć?

To co mówię, nic innego. To boli i jeśli się z tym liczysz, to ok.

7. Data: 2007-08-24 06:37:01

Od: "deGenerau" <latarnikk[glum]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anntoni" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Co chcesz przez to powiedzieć?
> Czy może wstawianie implantu, to najgorsze, co może człowieka w życiu

Poza tym przygotuj sie na fakt, ze po zalozeniu implantow bedziesz musial
dbac o higiene jamy ustnej jak nigdy dotad:) I nie chodzi tylko o poranne i
wieczorne mycie:) Jak sie wda stan zapalny to Jezus Maria!!!
Moj dentysta (jedyny fachowiec w tej branzy udalo mi sie dotad poznac po 20
latach leczenia u roznych "specjalistow") twierdzi, ze jesli to nie jest
bezwzglednie konieczne to implantow nalezy unikac.

8. Data: 2007-08-24 06:49:07

Od: yrnite <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

deGenerau pisze:
> [...]
> latach leczenia u roznych "specjalistow") twierdzi, ze jesli to nie jest
> bezwzglednie konieczne to implantow nalezy unikac.

o którym stomatologu mówisz? w Olszt

9. Data: 2007-08-24 06:49:30

Od: yrnite <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

yrnite pisze:

> o którym stomatologu mówisz? w Olszt

w Olsztynie może?

10. Data: 2007-08-24 06:59:52

Od: yrnite <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anntoni pisze:
> [...]
> Czy ma ktoś z Państwa jakieś wiarygodne, sprawdzone informacje?
>
> A może nie warto wydawać tysięcy złotych na zęby?

ja znam tylko jedną osobę, która wstawia implanty, koszt to zdaje się
coś koło 3k, ale musiałbyś dopytać. ta osoba pracuje razem z inną
stomatolog w jednym podwójnym gabinecie naprzeciwko hotelu warmińskiego
na kościuszki.
robiłem tam kanały i uważam, że to najlepsza dentystka jaką do tej pory
miałem.reszta to wygląda jak pan mietek z dłutem. przez nich min. miałem
okrutny ból i dwa stany zapalne w szczęce.

a ty jakiego dentystę w Olsztynie znasz i polecisz? mam kilka
drobniejszych spraw do zrobienia, na których chyba żaden mietek się nie
zabije.

Oddzialy Wewnętrzne Wrocław/Dolny Śląsk
Cp sie dzieje z kcal itp po "ugotowaniu" ?
mononukleoza miał ktoś?
Jak udrożnić...
siatkówka oka