Ktoś szukał schematu do frywolitek z moich robótek nr 10/2003

1. Data: 2004-07-22 18:34:03

Temat: Ktoś szukał schematu do frywolitek z moich robótek nr 10/2003
Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Jest tutaj:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=33066&PhotoID=244548

1. Data: 2004-07-22 18:35:16

Od: "Monika z Rybnika" <m.m.markowskaUSUŃTO@WYTNIJTOpoczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze tu chyba:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=33066&PhotoID=244547

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=33066&PhotoID=244548

1. Data: 2004-07-23 08:04:51

Od: " Anna" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

To bylam ja, dostalam na konto email, ale bardzo Ci dziekuje, mysle ze przyda

sie innym osobom,ktore naciely sie kupujac Moje Robotki (wstyd mi za nich,

pochodze z Wroclawia).

Anna

O.C_P

1. Data: 2004-07-23 08:06:35

Od: " Anna" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Moje robótki 5/2004 - link
[patchwork i aplikacja] foto i schemat
[haft płaski] - tylko foto
Wzory serwet z motywem róży [szydełko]
Poduszka z różami [haft wypukły-supełkowy]