Ku pamieci

1. Data: 2010-01-23 16:22:56

Temat: Ku pamieci
Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szedl wrobelek po lace i bylo mu bardzo zimno - nagle, nasrala na
niego krowa.
Cieplo zrobilo sie wrobelkowi i zaczal cwierkac.
Uslyszal to jastrzab, przylecial i zjadl wrobelka.

Jakie sa z tego 3 moraly?

1. Nie kazdy, kto na ciebie nasra, jest twoim wrogiem.
2. Kiedy siedzisz w gownie to nie cwierkaj.
3. Nie kazdy, kto cie z gowna wyciagnie, jest twoim przyjacielem.

2. Data: 2010-01-23 16:43:28

Temat: Re: Ku pamieci
Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"narciasz" <n...@g...com>
.googlegroups.com...

> [...]
> 2. Kiedy siedzisz w gownie to nie cwierkaj.
> 3. Nie kazdy, kto cie z gowna wyciagnie, jest twoim przyjacielem.

4. Gówno nie chroni przed jastrzębiem - bo jastrząb zjadł osranego
5. Nieszczęścia chodzą parami - nie doć, że osrany to jeszcze zjedzony
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

3. Data: 2010-01-23 16:51:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> "narciasz" <n...@g...com>
.googlegroups.com...

> 4. Gówno nie chroni przed jastrzębiem - bo jastrząb zjadł osranego
> 5. Nieszczęścia chodzą parami - nie doć, że osrany to jeszcze zjedzony

6. Jastrzębiowi śmierdzi z dzioba.

Ewa

4. Data: 2010-01-23 16:54:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 23-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

.googlegroups.com...

>>> 2. Kiedy siedzisz w gownie to nie cwierkaj.

> 6. Jastrzębiowi śmierdzi z dzioba.

7. wróbelek musiał być ślepy, krowa straszliwie szybka, a jastrząb lubił
jeść krowie ćwierkające kupy. samo życie.

5. Data: 2010-01-23 16:55:39

Od: narciasz <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jan 23, 11:51 am, medea <e...@p...fm> wrote:

o.googlegroups.com...

> 6. Jastrzębiowi śmierdzi z dzioba.
>
> Ewa

Domyslam sie ze nie macie co robic (Ewa & Robak).
- ja - jak nie mam co robic, to sie rozbieram do naga i ciuchow
pilnuje.

Sprobujcie. Fascynujace zajecie.

6. Data: 2010-01-23 17:07:09

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"narciasz" <n...@g...com>
n.googlegroups.com...
> [...]

> Domyslam sie ze nie macie co robic (Ewa & Robak).
> - ja - jak nie mam co robic, to sie rozbieram do naga i ciuchow

Ja jak nie mam co robić to siedzę sobie, nic nie robię
http://www.youtube.com/watch?v=oOOGplwf0Dk
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

7. Data: 2010-01-23 17:09:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "narciasz" <n...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

można jeszcze patrzeć do środka głowy ;)

kiwiko

8. Data: 2010-01-29 10:20:47

Od: "Red art" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>A był to 23-styczeń-10, gdy medea wymamrotał:

.googlegroups.com...

> 7. wróbelek musiał być ślepy, krowa straszliwie szybka, a jastrząb lubił
> jeść krowie ćwierkające kupy. samo życie.

8. Krowy perfekt opanowały technikę załatwiania wróbelków w białych
rękawiczkach.
Zdradzają je tylko czarne motywy na futrze. Ale zagrożenie w czarnych
plamach dostrzegają tylko wróbelki z zaburzeniami paranoidalnymi.
Ot - ewolucja ... Kto nie jest chory - nie przetrwa ...

9. Data: 2010-01-29 19:03:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

A był to 29-styczeń-10, gdy Red art wymamrotał:

> Ot - ewolucja ... Kto nie jest chory - nie przetrwa ...

więc my na pewno przetrwamy. no, z kilkoma drobnymi wyjątkami...

SYLI...
SYLATKU...
Solaris Getto made by Robakks
MORAG.... DLACZEGO?