Kubuś i tygrysek

1. Data: 2002-08-23 07:03:25

Temat: Kubuś i tygrysek
Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie a propos obrazka w tytule.Właśnie skończyłam Kubusia i tygryska i
wg schematu powinnam czarną nitką zrobić kontury. Zaczęłam, ale obrazek
zbrzydł....Może za duży kontrast? Na pewno któraś z Was to wyszywała,
poradźcie, czy tych konturów nie robić, czy zrobić np. ciemnym brązem?
Urszula

1. Data: 2002-08-23 07:29:07

Temat: Re: Kubuś i tygrysek
Od: "ESka" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
> zbrzydł....Może za duży kontrast? Na pewno któraś z Was to wyszywała,
> poradźcie, czy tych konturów nie robić, czy zrobić np. ciemnym brązem?

Ja zrobiłam dopiero co i miałam początkowo opory przed tą czarną nitką, ale
teraz jak patrzę na końcowe dzieło to jestem zadowolona. Brązowa może by
pasowała do Kubusia, ale Tygrysek to chyba jednak powinien być wykończony
czarną. Nie wiem tylko jak to robisz, czy bierzesz chudszą nitkę? Ja robiłam
obrazek podwójną, a kontury pojedynczą.

Pozdrawiam,
Ewa
(Słupsk)

1. Data: 2002-08-23 08:11:12

Od: "Magda" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja zawsze robię kontury (jeśli są na schemacie) i uważam, że obrazek staje
się w ten sposób ładniejszy - bardziej wyrazisty. Tylko też bym polecała
zrobienie ich mniejszą ilością nitek bo wtedy nadają one postacią określone
kształty, a nie przysłaniają naszego dzieła ;).

--
Magda (Wrocław)
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-08-23 08:15:42

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja wyszywam 3 nitkami, a kontury ZAWSZE JEDNA nitka. inaczej obrazek
zbrzydnie. jezeli obrazek jest w cieplej tonacji (a misio jest zolty a
tygrysek pomaranczowy) mozesz sprobowac ciemnym brazem, tez bedzie ladnie.
ale pamietaj, jedna nitka....

maja (rzeszow)

1. Data: 2002-08-23 08:46:37

Od: B...@p...fm (Magda Boch) szukaj wiadomości tego autora

Ulu!
Zgadzam sie w pelni z Maja i Magda. Kontury zawsze trzeba zrobic poniewaz w
mojej opinii obrazek "wychodzi" jakby na zewnatrz.
Zobaczysz jak zrobisz juz caly. Tylko pamietaj, ze kontrury robimy mniejsza
iloscia nici. Ja robie 1 nitka jak obrazek jest w 3-4 nitkach.

Pozdrawiam.
Magda

1. Data: 2002-08-23 10:19:23

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

AAAAAA, teraz rozumiem. Ja zaczęłam robić trzema nitkami, jak cały obrazek,
dlatego było to takie brzydkie.Zrobię tak jak mi radzicie.Dzięki.

koniec urlopu
zgrupowanie
dotyczy serwerka
pomocy! - całkowice OT