Kuchenka z dwoma piekarnikami

1. Data: 2002-01-23 12:08:18

Temat: Kuchenka z dwoma piekarnikami
Od: "Tom" <7...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zona widziala kiedys w jakiejs gazecie i teraz mnie atakuje.....

Szukam kuchenki, ktora posiada 2 piekarniki.
Z opisu wynika ze kuchenka ma jedna chyba jedna komore piekarnika ale
podzielona na dwie (odseparowane?) czesci: mala i duza.
Dzieki temu mozna latwiej podgrzewac np. male rzeczy, nie traci sie czasu
na ogrzanie calego duzego piekarnika.
Oczywiscie gdy jest potrzeba upieczenia czegos wiekszego to korzysta sie z
drugiej wiekszej komory.

Czy ktos z Was spotkal sie z takim wynalazkiem?

Pozdrowienia,
Tomek

1. Data: 2002-01-23 13:22:30

Temat: Re: Kuchenka z dwoma piekarnikami
Od: "Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom"
> [...]
> podzielona na dwie (odseparowane?) czesci: mala i duza.
> Dzieki temu mozna latwiej podgrzewac np. male rzeczy, nie traci sie czasu

Nie wiem co wyjdzie taniej, ale weźcie pod uwagę zakup zwykłego
(jeżeli nie macie) piekarnika - do dużych rzeczy, a kombiwara (zwanego
także prodiżem, choć coś mi się o uszy obiło że to nie całkiem to samo)
do małych, zamiast piekarnika dwukomorowego. IMO łatwiej ustawne
i wygodniejsze. My używamy kombiwara własnie jako "małej komory
piekarnika", wtedy, gdy zależy nam żeby bardzo szybko się nagrzał i nie
musiał
ciągnąć tyle prądu. Piekę w nim wszystkie ciasta, robię lasanię, podgrzewam
itd.
Sprawuje się świetnie, a piekarnik stoi jako ozdoba kuchni i czeka na
wielkie okazje;-)

Asia Słocka

1. Data: 2002-01-23 14:15:21

Od: "Nomika" <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

"Asia Slocka" <a...@p...onet.pl> wrote in message
: Użytkownik "Tom"

: Sprawuje się świetnie, a piekarnik stoi jako ozdoba kuchni i czeka na
: wielkie okazje;-)
: --
:
: Pozdrawiam
: Asia Słocka
:
A jak jest ze zużyciem prądu? Bo ja czasami piekę w piekarniku np. jedno
kurczacze udko. Więc może pomyślę o kombiwarze. A gdzie się to kupuje i
jakiej firmy?
Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-01-24 13:42:39

Od: "Krzysztof Burmer" <k...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
nie wiem czym mozesz grzac w piekarniku (gaz - elektrycznosc). Ja mam
piekarnik elektrzczny z termoobiegiem. Nie trzeba kupowac piekranika z dwoma
komorami aby szybko cos ogrzac. Piekarnik z termoobiegiem nagrzewa sie do
dosc wysokiej temperatury (np aby rozmrozic kostke miesa mielonego) w
przeciagu dwoch, trzech minut. Rozmrazanie trwa do 8- max 10 minut.
To prawie tak szybko jak mikrofala - a nie szkodliwe.
Pozdrowka
KB

1. Data: 2002-01-24 14:12:25

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciagu dwoch, trzech minut. Rozmrazanie trwa do 8- max 10 minut.
> To prawie tak szybko jak mikrofala - a nie szkodliwe.
następny się znalazł. A mikrofala szkodliwa?
Co do tego piekarnika dwukomorowego, to nie chodzi o szybkie ogrzanie,
tylko o ogrzewanie lub suszenie jednocześnie z pieczeniem. Ja bym
chętnie coś takiego sobie kupił, ale tylko jako drugi piekarnik, taki na
wysokości cycek. Mój gazowo-elektryczny musi zostać.

Waldek

1. Data: 2002-01-24 22:32:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>To prawie tak szybko jak mikrofala - a nie szkodliwe.
>Pozdrowka
>KB

a skad wiesz ze nieszkodliwe a mikrofala szkodliwa? A promienie
kosmiczne to pies? ;P

Krysia, w obrone mikrofali - przeciez nikt Ci nie kaze do srodka
wkladac wlasnej glowy!
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-25 07:33:02

Od: "domanczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message
> [...]
> kosmiczne to pies? ;P
>
> Krysia, w obrone mikrofali - przeciez nikt Ci nie kaze do srodka
Powtórze tylko to, co napisalam w poscie Re: Mleko z mikrofalówki
Wg. Ostatniego "Mamo, to ja" ciezarne powinny unikac przebywania w poblizu
kuchenki mikrofalowej, bo udowodniono, ze mikrofale moga uszkadzac lozysko.
No i to co bylo juz wiadomo dawniej - nie wolno podgrzewac w mikrofali mleka
matki.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-01-25 10:00:24

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No i to co bylo juz wiadomo dawniej - nie wolno podgrzewac w mikrofali mleka

kobiety ciężarne nie mogą również przebywać w okolicach komputerów,
telewizorów, kuchenek indukcyjnych. Nie mogą podróżować tramwajem,
pociągiem.
Podaj proszę publikację, na którą się "Mamo, to ja" powołuje. Chodzi mi
o poziom energii WCz zagrażających łożysku.

Waldek

1. Data: 2002-01-25 10:02:18

Od: "Tom" <7...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Rozumiem, ze kuchenki mikrofalowe maja wiele zalet i wad - ale czy ktos
odpowie na pytanie glowne tego watku:

Czy spotkaliscie sie z kuchenka (gazowa lub elektryczna), ktora posiada 2
piekarniki?
(2 komory piekarnikowe)

Tomek

1. Data: 2002-01-25 10:19:41

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odpowie na pytanie glowne tego watku:
>
> Czy spotkaliscie sie z kuchenka (gazowa lub elektryczna), ktora posiada 2

pośrednio już odpowiedziałem. Tak, spotkałem się z czymś takim i bardzo
bym chciał mieć, ale jako drugi piekarnik. Tego typu piekarniki są na
ogół do wbudowania w szafki "na pierwszym piętrze", czyli 60-140cm.
Gazowych nie widziałem, ale elektryczne owszem.

Waldek

Teflon czy "zdolna" kucharka?
Proste i nietuczace?
Patelnia z teflonem i metalowymi sztuccami.
naczynie żaroodporne
A wszystko przez ten schab...