Kuchnia pięciu przemian(elementów)

1. Data: 2004-12-27 17:15:38

Temat: Kuchnia pięciu przemian(elementów)
Od: "AnG" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zalecono mi stosowanie właśnie tej kuchni dlatego, że jest b zdrowa.
Chciałabym sie skontaktować z osobami stosującymi tę dietę oraz do
podsunięcia mi literatury, przepisów i autorów na ten temat.
Pozdrawiam
Ania

2. Data: 2004-12-28 16:16:48

Temat: Re: Kuchnia pięciu przemian(elementów)
Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnG" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Chciałabym sie skontaktować z osobami stosującymi tę dietę oraz do
> podsunięcia mi literatury, przepisów i autorów na ten

Dlaczego akurat ta? Bo egzotyczna, nie zrozumiała?

3. Data: 2005-01-06 09:17:41

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Chciałabym sie skontaktować z osobami stosującymi tę dietę oraz do
> podsunięcia mi literatury, przepisów i autorów na ten temat.

Nie sądze aby była aż tak zdrowa jak ją malują. Stosowałem jakiś czas, bo
dałem się nastraszyć, że jak będę jadł za dużo surowizny, to nie będzie
dobrze. Okazało się jednak, że jak prawie wszystko gotowałem tak jak mi
radzono, to nawet stosowanie zasad pięciu przemian nie uchroniło mnie przed
spadkiem formy. Często w przepisach do tej kuchni można znaleźć połączenia
pokarmów, których raczej nie powinno się stosować (np. kasza i śliwki), a
które spełniają jedynie zasady pięciu przemian.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

dieta niskoweglowodanowa a sport ????
Wesolych Swiat
Lubicie smakołyki? To polecam grudniowy ŚWIAT KONSUMENTA
Masz stałe łącze to coś dla ciebie
100 % efekty w odchudzaniu - bez ściemy