dieta niskoweglowodanowa a sport ????

1. Data: 2004-12-27 02:26:46

Temat: dieta niskoweglowodanowa a sport ????
Od: "Mootant" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chce troche tluszczyku zrzucic (max ok 10 kg). Dieta niskokaloryczna odpada,
zostaje wiec niskoweglowodanowa (konkretnie pewnie MM, bo jest sensowna).

Uprawiam sport (sztuka walki + silownia) i chcialbym sie dowiedziec jak
dieta niskoweglowodanowa (np. MM) wplywa na wydolnosc organizmu i energie do
sportow.

Czy z racji odstawienia wegli organizm nie ma mniej energii? Czy jest sila
na sport, rowerek itd???

Prosilbym raczej o wlasne przemyslenia niz cytaty z ksiazek....

Pozd.
max

2. Data: 2004-12-27 08:44:20

Temat: Re: dieta niskoweglowodanowa a sport ????
Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mootant napisał(a):
> [...]
> dieta niskoweglowodanowa (np. MM) wplywa na wydolnosc organizmu i energie do

1) MM nie jest dieta niskoweglowodanowa i nigdy nie byla - przeciez
mozesz jesc na niej pieczywo, kasze, ryz, makarony itd. za diety
niskoweglowodanowe uznalbym te, gdzie ww stanowia ponizej 20% dziennego
spozycia kalorii

2) zakladam ze bedziesz na diecie w ktorej naprawde prawie nie bedzie ww
a podstawa kalorii bedzie tluszcz - na poczatku mozesz odczuwac spadek
wytrzymalosci, kiedy to organizm bedzie przestawial sie na inna
gospodarke hormonalno-enzymatyczna. moze to potrwac pare tygodni. spadku
sily byc nie powinno a nawet jej wzrost. pozniej wytrzymalosc wroci
udowadniajac ze glikogen nie jest do niej niezbedny

dla mnie najwiekszym autorytetem na tej grupie w sprawach diet nieskoww
i sportu jest Damian, ktory niestety nie czesto "daje glos".

sam tez cwicze sztuki walk, jestem na niskoweglowodanowej i dobrze mi z
tym :)

pozd
WiRAHA

3. Data: 2004-12-27 15:06:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> dla mnie najwiekszym autorytetem na tej grupie w sprawach diet nieskoww
> i sportu jest Damian, ktory niestety nie czesto "daje glos".

a dla mnie Krysia ,Leszek,Sławek,Jurek , Ali55 i Alex Kay *

* kolejność przypadkowa

Wesolych Swiat
Lubicie smakołyki? To polecam grudniowy ŚWIAT KONSUMENTA
Masz stałe łącze to coś dla ciebie
100 % efekty w odchudzaniu - bez ściemy
Potrzebujesz schudnąć a może przytyć lub zregenerować swój organizm. Bardzo dobra dieta do kontroli wagi pomaga utrzymać odpowiednią wagę.