Kuchnia, taka wiejska

91. Data: 2008-01-12 22:25:39

Temat: Re: Kuchnia, taka wiejska
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

szomiz pisze:
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Sprzeciw.
>
> Z takich kucni korzystaly rodziny wielodzietne i wielopokoleniowe.
> Granek/garnki z obiadem dla 7-10 osobowej rodziny nie maja sie szans
> zmiescic w duchowce.

???
Pół metra sześciennego to mało?
:-)
pozdr. Jerzy

92. Data: 2008-01-13 00:10:29

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Jerzy Nowak <0...@m...pl> wrote:

> Dlaczego mnie to nie dziwi?

"I don't want a partner I want a wife" American Dad S01E12 :>

--
+ ' .-. .
, * ) )

93. Data: 2008-01-13 08:25:13

Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

> ???
> Pół metra sześciennego to mało?

Ja mowie o kuchni wiejskiej a nie dworskiej.

sz.

94. Data: 2008-01-13 08:52:42

Od: "michalek" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Az tak, to nie. Ale dzialka ma 60 metrow szrokosci. Wies - 300 mieszkancow
> czeterech skupiskach. Gruntu 2,5 ha od dogi do lasu. I sa w okolicy do
> ustrzelenia inne takie okazje. Co prawda do kapitalnego remonu (brrr,
niech
> mi nikt nie wmawia, ze na Scianie Wschodniej jest bezrobocie), ale jak sie
> go uda zrobic - jest bosko.
>
> ;-)
>
> sz.

A podrzucisz na priv informację jaka to wieś? Albo przynajmniej
w okolicy jakiej wsi?
Sam troszkę marze o takiej "posiadłości" właśnie na Roztoczu.
Troche nawet rozglądałem sie ostatniego lata, ale odniosłem wrażenie
że ładne okolice są juz nieco zaludnione przez mieszczuchów
(i przez to podbite ceny) a dla niskiej ceny to to trzeba decydować
się na takie miejsca gdzie może zimą trudno będzie dojechać :)

95. Data: 2008-01-13 13:07:05

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Popiół z drzewa zawiera potas i jest doskonały do wzbogacania gleby.
> Jeżeli utrzymasz dyscyplinę i nie będziesz podpalał plastyków, to
> możesz go wyrzucać na grządki.
> Tak w ogóle, to nie kuś się o spalanie plastyków u siebie! Oddawaj
> plastyki do recyklingu!

Plastyków jak plastyków... niech chociaż plastyczki oszczędzi...

Ania (przerażona)
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

96. Data: 2008-01-13 14:03:36

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka pisze:

> Oki:)
> Proponuję remis z przewagą na Twoją stronę:)

cyt.:
Piece chlebowe
W piecu chlebowym starego typu otwór do wkładania drewna (czeluść)
służył również do wyprowadzania dymu pod okap wspólny z urządzeniem do
gotowania. We wnętrzu pieca rozpalano ogień, od którego rozgrzewały się
ściany. Następnie wygarniano żar i wymiatano popiół po czym wstawiano
potrawy, które piekły się od rozgrzanych ścian i podłoża.
http://www.kafle-piece.republika.pl/wstep.htm
pozdr. Jerzy

97. Data: 2008-01-13 14:21:39

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sty, 14:07, "@nn" wrote:
> [...]
> Plastyków jak plastyków... niech chociaż plastyczki oszczędzi...
> Ania (przerażona)

No, dobra... Masz załatwione;p
<solidarność kobieca>

--
Pozdrawiam :)
JM

98. Data: 2008-02-04 21:34:08

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2008 23:12:18 +0100, szomiz napisał(a):

> Ja, ale wierz mi, ze czasami buzujaca, czasami pomrukujaca, ale od rana do
> wieczora, kuchnia (z kotem, a jak!:
> http://szomiz.republika.pl/img/eliot/piec-wieczor01.
jpg
> http://szomiz.republika.pl/img/eliot/piec-rano01.jpg
> ) jest warta kazdych pieniedzy :)

Obiecane zdjęcia kuchni - mojej. Też warta każdych pieniędzy - zwłaszcza
zimąąąąąą, kiedy wracam zmarznięta, a tu huczy ogień i buzuje woda w
czajniku i można nie tylko napić się herbaty, ale i pogrzać plecy i inne...
litery. Kota póki co nie mam, ale BĘDĘ MIAŁA - oczywiście prócz tego
"kota", którego mam od urodzenia (i dzięki Ci za niego, Boże) :-)
http://mazam.fotosik.pl/albumy/364665.html
Pozdrawiam!
:-)

99. Data: 2008-02-05 15:18:17

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Feb 2008 22:34:08 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
> litery. Kota póki co nie mam, ale BĘDĘ MIAŁA - oczywiście prócz tego
> "kota", którego mam od urodzenia (i dzięki Ci za niego, Boże) :-)

Gdyby coś nie działało, to :
http://mazam.fotosik.pl/albumy/364665.html#e

100. Data: 2008-02-05 21:29:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

I[...] pisze:

> [...]
> litery. Kota póki co nie mam, ale BĘDĘ MIAŁA - oczywiście prócz tego
> "kota", którego mam od urodzenia (i dzięki Ci za niego, Boże) :-)

Jak żyję nie widziałem tak porąbanej kuchni czyli bez właściwego popielnika.
Dziwne, że jeszcze nie zaczadziałaś!
A może jednak jesteś lekko zaczadziała taka stale?
Ta kuchnia wiele wyjaśnia.
:-)
pozdr. Jerzy

Obiady dla 1 osoby
placki ziemniaczane
Stockbrot - jak to nazwać po polsku?
Grill gazowy czy ktoś ma ? używa ?
my sister having sex with her boy friend