Kuchnia w TV

1. Data: 2013-04-04 17:11:05

Temat: Kuchnia w TV
Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ciekaw jestem Waszego zdania. A mamy tego trochę:

1) Maciej Kuroń - szkoda że już nie ma Chłopa na tym padole.
Sympatyczny był. Ale co do pitraszenia, raczej "średnio"

2) "Ewa Gotuje" - sie Pani lepiej czymś innym zajmie. A z kuchni
Siooo !!!

3) Makłowicz - widać że lubi zeżreć i czymś to popić. Ma dużą wiedzę,
ale raczej nie kulinarną.

4) Gesler - wulgarna i niesmaczna.

5) Pascal&Okrasa = KLASA !! Młode inteligentne chłopaki i znają się
na tym co pokazują. U mnie mają +

2. Data: 2013-04-04 17:19:49

Temat: Re: Kuchnia w TV
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 10:11:05 -0700 (PDT), Stachu Chebel napisał(a):

> Ciekaw jestem Waszego zdania. A mamy tego trochę:
>
> 1) Maciej Kuroń - szkoda że już nie ma Chłopa na tym padole.
> Sympatyczny był. Ale co do pitraszenia, raczej "średnio"

Owszem, sympatyczny i zapewne dla znających go bliżej miał jakieś inne też
zalety, ale dla mnie sama sympatyczność to za mało.

> 2) "Ewa Gotuje" - sie Pani lepiej czymś innym zajmie. A z kuchni
> Siooo !!!

Obleśna baba i nieszczera - nie wierzę w jej miłość do gotowania ani
trochę.

> 3) Makłowicz - widać że lubi zeżreć i czymś to popić. Ma dużą wiedzę,
> ale raczej nie kulinarną.

Jego gotowanie jest dla mnie raczej zbędnym dodatkiem do jego programów,
gdzie bardziej mnie interesują spotykani ludzie i miejsca :-)

> 4) Gesler - wulgarna i niesmaczna.

Dokładnie - ble.

> 5) Pascal&Okrasa = KLASA !! Młode inteligentne chłopaki i znają się
> na tym co pokazują. U mnie mają +

Jota w jotę popieram.
--
"Wśród wszystkich przypadków tzw wyleczeń w medycynie konwencjonalnej 80
procent (także w przypadku nowotworów) tak naprawdę stanowią

3. Data: 2013-04-04 17:30:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Była jeszcze domowa kawiarenka w Polsacie.
Te programy są po to by oglądać jedzenie , nie po to by jeść.
Teraz jest jeszcze Sowa rano, i inni.

Troszkę za hude jedzonko, była bym głodna.

Troszkę za ciężkie . Ale w podruży i na powietszu to może ujdzie.

Mi się najbardziej podoba pies. Zdaje się jedyny .

> Okrasa
Urozmaicone. Nie jest nudno.

I był jeszcze program o tradycyjnej kuhni polskiej: tam był 2 jeden
opowiadał, a drugi gotował. Ok.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2013-04-04 17:33:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Apr 2013 19:30:17 +0200, Stokrotka napisał(a):

> I był jeszcze program o tradycyjnej kuhni polskiej: tam był 2 jeden
> opowiadał, a drugi gotował. Ok.

Zebyś wiedziała, że w tym samym czasie o tym programie chciałam dopisać,
ale tytuł mi z głowy zupełnie wyleciał! Swietny program, zaletą jak dla
mnie jest to, ze propaguje kuchnię polską i tylko polską. I to baaardzo
interesująco.

5. Data: 2013-04-04 17:39:29

Od: GalAnonim <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.04.2013 19:33, Ikselka pisze:

> [...]
> ale tytuł mi z głowy zupełnie wyleciał! Swietny program, zaletą jak dla
> mnie jest to, ze propaguje kuchnię polską i tylko polską. I to baaardzo

Smaki polskie :)

6. Data: 2013-04-04 17:50:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Apr 2013 19:39:29 +0200, GalAnonim napisał(a):

> Smaki polskie :)

O to to, dzięki :-)
Wielokrotnie korzystałam z przepisów z tego programu, są to prawdziwe, jak
Pan Bóg przykazał, przepisy na dobre polskie jedzenie.

7. Data: 2013-04-04 18:48:58

Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka napisał(a):

> Smaki polskie :)

TAAK!! Kurka wódka, Chłop zna się na rzeczy!! U nos na Ślonsku jez
tyż taki synek co go Rączka wołajom.
Przepyszne żarcie Chop umi robić. Znom synka osobiście i głupot nie
fandzolę..

http://www.sanvee.pl/

8. Data: 2013-04-05 07:09:32

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Rączka jest świetny!

A Makłowicz powinien robić tak, jak pan Russak w Smakach polskich - nie pchać się do
garów, skoro nie ma w tym praktyki.

Ania

9. Data: 2013-04-05 15:29:20

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-05 09:09, czeremcha pisze:
> Rączka jest świetny!
>
> A Makłowicz powinien robić tak, jak pan Russak w Smakach polskich - nie pchać się
do garów, skoro nie ma w tym praktyki.

> Ania

a mi kiedys zaimponowal jak calkiem sprawnie wyluzowal kaczke (albo
jakies inne ptaszysko)...
Marsjsz

10. Data: 2013-04-05 15:29:44

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-04 19:11, Stachu Chebel pisze:
> [...]
> ale raczej nie kulinarną.
>
> 4) Gesler - wulgarna i niesmaczna.
>
> 5) Pascal&Okrasa = KLASA !! Młode inteligentne chłopaki i znają się

byly jeszcze programy z udzialem Kurta Schellera ale mocno denerwowaly i
rozpraszaly mnie Jego nie bardzo chlujne wasiska...
Marsjasz

Zupa gulaszowa
Zupa Romana
Tym, którzy lubią lukier plastyczny - zamiast.
Co z bialek jaj (poza bezami)
Najpyszniejszy mazurek na świecie.