Kuchnie elektryczne AMICA

1. Data: 2002-12-06 13:27:13

Temat: Re: Kuchnie elektryczne AMICA
Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol i parę serwerów po drodze spowodowało pojawienie się wiadomości:

> Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
> wiadomości news:aspu7f$n7h$1@news.tpi.pl...

> Dlatego tez nie pozbylem sie plyty 4 polowej tylko dokupilem 2 polowa
:-)

To mi pachnie małą restauracyjką... Wkrótce dokupisz drugą 4 polówkę? ;)

--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2002-12-06 13:31:29

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:asq8a7$8h4$1@news.tpi.pl...

> To mi pachnie małą restauracyjką... Wkrótce dokupisz drugą 4 polówkę? ;)

:-)

Niestety nie.
Poza tym w restauracji to raczej jakies inne urzadzenia nalezaloby
zainstalowac.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-12-06 14:38:46

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> :-)
> Niestety nie.
> Poza tym w restauracji to raczej jakies inne urzadzenia nalezaloby

Mikrowelę? ;)
Mam koło pracy "Naleśnikarnię". Z tego, co widzę, przygotowują posiłki
na normalnej, domowej kuchni. Plus mikrowela do odgrzania, gdy mają już
naszykowane.

1. Data: 2002-12-06 14:42:08

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:asqcge$8oi$2@news.tpi.pl...
> [...]
> Mam koło pracy "Naleśnikarnię". Z tego, co widzę, przygotowują posiłki
> na normalnej, domowej kuchni. Plus mikrowela do odgrzania, gdy mają już

Nie myl "nalesnikarni" z restauracja :-)

Pozdrawiam,
Karol

Jaki program???
Poszukiwane opinie !!!
majsterkowanie - pytanie o narzedzia
Co tansze, b oszczedne i lepsze Kuchenka elektryczna czy gazowo-elektryczna? Prosze o opinie, thx
Pilne! ! Pomocy!