Kuklik czy kuflik

1. Data: 2002-05-15 12:01:18

Temat: Kuklik czy kuflik
Od: "Alicja" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

RE: Wlasnie mi dostarczyli roslinki

Behalf Of Agnieszka

>Witajcie
>Wlasnie dostarczyli mi roslinki ze sklepu Plantgarden (dawny Starkl).
>Zamowilam sobie :
>-Kuflik

Przesadzilas z nazewnictwem albo Kuklik albo Kulnik ;-))
^^
Pozdrawiam
Agnieszka

Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

Właśnie trafilam w necie na kuflika:-))

http://ciekawe-rosliny.artgabi.com.pl/?dz=kwiaty&kat
=tarasowe&op=pisz&id=58

2. Data: 2002-05-15 13:06:59

Temat: Re: Kuklik czy kuflik
Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zamowilam sobie :
>-Kuflik

Przesadzilas z nazewnictwem albo Kuklik albo Kulnik ;-))
^^

Właśnie trafilam w necie na kuflika:-))

Zgadza się, jest i kuflik (łac. Callistemon). Roślina u nas tarasowa,
pochodzi z Australii. Dwa razy kupowałam w doniczce kuflika o czerwonych
kwiatach, ale ani razu nie udało mi się przetrzymać go przez zimę, zawsze
wysychał(w pomieszczeniu).
Majka

3. Data: 2002-05-15 13:26:31

Od: "Ender" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W arboretum w Bolestraszycach jest okaz ok. 2m całe lato stoi na tarasie -
PIĘKNY !!!

Andrzej

4. Data: 2002-05-15 16:38:35

Od: "A. Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> W arboretum w Bolestraszycach jest okaz ok. 2m całe lato stoi na tarasie -
> PIĘKNY !!!
>
> Andrzej

"Choruję" na Kuflika już parę lat, kiedyś wreszcie go zdobędę. Czy ktoś z
posiadaczy mógłby się podzielić uwagami o warunkach uprawy.

Antoni Broniak

5. Data: 2002-05-15 20:34:22

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A. Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Choruję" na Kuflika już parę lat, kiedyś wreszcie go zdobędę. Czy ktoś z
> posiadaczy mógłby się podzielić uwagami o warunkach uprawy.

Wymaga kwaśnego podłoża. W okresie zimy, bardzo dobrze przechowuje się w tem
5-10 st. C.
Nie choruje. Odporny, łatwy w uprawie.
KM
P.S. Przepraszam wszystkich którzy pisali do mnie w ciągu ostatnich 6
tygodni. Nie mogę odpisać bo korespondencja zaginęła.

Storczykowate (list konkursowy!)
Po pół roku to samo pytanie.
zdjęcia
Nasiona
Wymarzony Ogród - Intersoft - ktos urzywa?