Wymarzony Ogród - Intersoft - ktos urzywa?

1. Data: 2002-05-15 09:35:24

Temat: Wymarzony Ogród - Intersoft - ktos urzywa?
Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

i jak sie sprawuje, czy jesy "User friendly" i w ogole warto kupic?

Wojtek

2. Data: 2002-05-15 10:20:36

Temat: Re: Wymarzony Ogród - Intersoft - ktos urzywa?
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek "jabolo" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:abta14$511$1@news.tpi.pl...
> i jak sie sprawuje, czy jesy "User friendly" i w ogole warto kupic?

A po co masz kupować??? Wygraj go w konkursie ;-)))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

3. Data: 2002-05-15 10:34:23

Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:abta14$511$1@news.tpi.pl...
>
> A po co masz kupować??? Wygraj go w konkursie ;-)))))

Hehe tez o tym myslalem, ale coz ja poczatkujacy robaczek moge wsrod tych
tuzow ;)

Wojtek

4. Data: 2002-05-15 11:05:32

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek "jabolo" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:abtdfo$bbn$1@news.tpi.pl...

> Hehe tez o tym myslalem, ale coz ja poczatkujacy robaczek moge wsrod tych
> tuzow ;)

Ja też początkujący, ale to przecież nie ma znaczenia. Tuzów da się przebić
pomysłem i dowcipem. :-)))
Ja w każdym razie nie rezygnuję.
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-05-15 17:53:14

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie jestem calkiem obiektywny, bo nie ukrywam, ze darze sympatia firme
Intersoft za ich zaangazowanie w konkurs na grupie. Sprobuje jednak troche
opisac ten program.

Moje spostrzezenia:
Jezyk polski znakomicie ulatwia prace z programem
Nawigacja jest prosta i intuicyjna, bardzo szybko mozna stworzyc maly
ogrodek
Cena jak na taki program bardzo przyzwoita

na minus:
mala baza danych
taka sobie wizaualizacja po latach

Minus sa nieduze, jak na amatorski program to baza jest i tak rozbudowana a
co do wizualizacji, to jest podobna do tej z 3DLandscape, tylko za znacznie
mniejsze pieniadze. Wersja profesjonalna bez tych mankamentow ma sie ponoc
niedlugo ukazac ale cena bedzie juz wyzsza.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2002-05-15 20:07:10

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hehe tez o tym myslalem, ale coz ja poczatkujacy robaczek moge wsrod
tych
> tuzow ;)

Więcej niz. Ci się wydaje.
;-)
Wystarczy tylko chcieć.
--
Pozdr. Jerzy Nowak
Wawa

7. Data: 2002-05-16 05:47:04

Od: "Wojtek \"jabolo\" Jablonski" <j...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Ja nie jestem calkiem obiektywny, bo nie ukrywam, ze darze sympatia firme
> Intersoft za ich zaangazowanie w konkurs na grupie. Sprobuje jednak troche
> opisac ten program.

(...)

Ok dzieki za info

Wojtek

8. Data: 2002-05-16 08:26:33

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy 3DLandscape mozna dostać w języku plskim, jakie sa inne programy do
projektowania ogrodów warte polecenia, najlepiej w polskiej wersji
językowej?

9. Data: 2002-05-16 08:47:01

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam tylko Wymarzony Ogrod.

10. Data: 2002-05-16 09:10:59

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jest po polsku?

Lampy owadobojcze ??
Ligustr choruje
Adresy stron o rozmnazaniu iglakow - pytanie
Pistolet?
Do Edyty Szajnóg