Kultura dyskutowania

11. Data: 2003-06-30 09:06:57

Temat: Re: Kultura dyskutowania
Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako tweety C...@p...pl, drżącą z emocji ręką skreśliła
te oto słowa:
> Witam;
> miałam juz kiedys o to zapytać, ale nie mialam odwagi/sama nie wiem
> czemu/wiedziałam jaka bedzie reakcja niektórych grupowieczów.
> Dlaczego jak dochodzi do jakies dyskusji to zawsze/prawie zawsze konczy
> sie na wyzwiskach, na obrazaniu drugiego człowieka.

> Powiedcie jak to jest??
> czemu te dwie grupy-rodzina i dzieci tak bardzo sie zmieniły przez ten
> długi czas??

Jak długo usenet, usenetem, były, są i będą pyskówki. IMHO pl.soc.dzieci i
pl.soc.rodzina to grupy, stanowiące azyl, przed natłokiem chamstwa,
pieniactwa i awanturnictwa buzującego w internecie. To co niektórzy czasem
wyprawiają na innych grupach, przechodzi ludzkie pojęcie. Tweety - nic się
nie zmieniło - czasem zasubskrybuje grupę ktoś bardzo pobudliwy, czasem ktoś
ma kłopoty i chodzi podminowany, czasem ktoś zamąci z czystej przekory, a
często kogoś dopada stress przedmiesiączkowy i pyskówka gotowa!

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

12. Data: 2003-06-30 09:11:19

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dlaczego jak dochodzi do jakies dyskusji to zawsze/prawie zawsze konczy
> sie na wyzwiskach, na obrazaniu drugiego człowieka.
/ciach/
a wiesz, ze ja ostatnio otwierajac niektore watki myslalam: o rany znowu sie
kloca i znowu odbiegaja od tematu. Wydaje mi sie, ze potrzeba nam wszystkim
wypoczynku, bo czesto problemy dnia codziennego odbijaja sie na dyskusji
(nie twierdze, ze zawsze i ze wszyscy, zeby nie bylo!).

> Powiedcie jak to jest??
> czemu te dwie grupy-rodzina i dzieci tak bardzo sie zmieniły przez ten
> długi czas??
Tego nie wiem, czy sie bardzo zmienily, bo az tak dlugo tu nie jestem, ale
fakt, widac roznice. Czasem nawet bolalo mnie, ze moje powazne pytania, czy
grzeczne komentarze (opinie) spotykaly sie z niechecia. Moze popracujemy nad
tym? Grupy sa przeznaczone do dyskusji, a nie do ranienia drugiej osoby,
prawda?

> Pozdrawiam
> Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)

rowniez pozdrawiam
cari i Mikolaj (23.09.2002)

13. Data: 2003-06-30 09:24:02

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 28 Jun 2003 22:39:55 +0200 I had a dream that tweety <C...@p...pl> wrote:
>wydawało mnie sie, ze jak sie dyskutuje to bezwzgledu na to co powie
>druga osoba, nie mówi sie: jestes głupi. Tak uczyli mnie rodzice i
>szkoła, ze słucham innych argumentów a później robie kontrargumenty. Nie

Ale do niektórych ludzi żadne argumenty nie trafią. Ty stosujesz takie
metody dyksusji zakładasz inteligencję i kulturę drugiej strony.
A to już takie pewne nie jest :)

14. Data: 2003-06-30 09:58:47

Od: "yerzy" <y...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Ale do niektórych ludzi żadne argumenty nie trafią. Ty stosujesz takie
> metody dyksusji zakładasz inteligencję i kulturę drugiej strony.

Słowa, słowa, słowa... No i niechby teraz po tych szlachetnych
deklaracjach przy okazji jakiejś dyskusji ktoś by tutaj był przeciw
konkubinatom, zaczał bronić ślubu kościelnego, był przeciw aborcji, broniłby
zasad Kościoła, itp., od razu rzucilibyście się na niego jak wilki,
oplulibyście tak, jak to nieraz tu już bywało.

15. Data: 2003-06-30 10:12:39

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasad Kościoła, itp., od razu rzucilibyście się na niego jak wilki,
> oplulibyście tak, jak to nieraz tu już bywało.

Proszę nie mów do wszystkich. Ja się nie poczuwam.
Ani na nikogo się nie rzucam, ani nikogo nie opluwam.

A po za tym - wypadałoby się przywitać i podpisać się.

Pozdrowienia.

Basia

16. Data: 2003-06-30 10:13:51

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę nie mów do wszystkich. Ja się nie poczuwam.
> Ani na nikogo się nie rzucam, ani nikogo nie opluwam.

P.S.
Również nie zauważyłam tego aby ktoś się rzucał na mnie.

17. Data: 2003-06-30 16:25:26

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bdough$l7d$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> pieniactwa i awanturnictwa buzującego w internecie. To co niektórzy czasem
> wyprawiają na innych grupach, przechodzi ludzkie pojęcie. T

Malgosiu, a mozesz z ciekawosci napisac, ktore?...bo imo psd jest
najbardziej klotliwa-tam jest zawsze jakas burza w szklance wody:) hormony
wyciekaja z co trzeciego posta:)))

18. Data: 2003-06-30 18:03:32

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yerzy napisał:

> [...]
> zasad Kościoła, itp., od razu rzucilibyście się na niego jak wilki,
> oplulibyście tak, jak to nieraz tu już bywało.

jestem akurat z tej drugiej strony nie mam nic przeciwko konkubinatom,
Kościołowi, ślubom koscielnym, jestem za aborcją i jakos nie zamierzam
nikogo tępic za to. Więc nie uogólniajmy.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

19. Data: 2003-06-30 18:04:15

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:

> P.S.
> Również nie zauważyłam tego aby ktoś się rzucał na mnie.

skąd wiesz?? moze ktos na widok Twojego posta rzucił czyms w monitor
albo go opluł ?? ;-)

20. Data: 2003-06-30 21:10:38

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

30 czerwiec 2003.
*Jakub Słocki* napisał(a):

> Ja cytuje w takim razie nie autora ale glosiciela tej dobrej nowiny :)

IMO głosiciela i wyznawcę, ale w dobrym tego słowa znaczeniu.
;)
--
Piotr Majkowski
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy