Nie mogłem się powstrzymać :-)

1. Data: 2003-06-26 17:39:29

Temat: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przed chwilą w "Wiadomościach" podali:

Statek "Langenort" wypłynął w morze a za nim w pogoni statek z
przedstawicielami Ligi Polskich Rodzin na pokładzie!

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

2. Data: 2003-06-26 18:01:27

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
> namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

może bedą przepływać obik LPR jakieś głodne rekiny :)
mam szczerą nadzije
p.

3. Data: 2003-06-26 20:53:21

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> może bedą przepływać obik LPR jakieś głodne rekiny :)
> mam szczerą nadzije

Może niech przepłyną obok Langenorta.................

Ewa

4. Data: 2003-06-26 21:43:00

Od: siwa <siwa@bez_tego.vege.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa W <e...@b...wroc.pl> tako rzecze w
news:bdfmgb$sl2$1@opat.biskupin.wroc.pl :

> Langenorta

A może koło Wysp Langherhansa...

--
.... :: s i w a ( a t ) v e g e . p l :: ....
.... :: ICQ:67729327 :.....: GG:25557 :: ....

5. Data: 2003-06-27 07:04:21

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może niech przepłyną obok Langenorta.................
> Ewa

Sądzę, że mogłyby zjeść obie załogi i na koniec naszych parlamentarzystów :)
O.

6. Data: 2003-06-27 07:19:30

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka wrote:
> Sądzę, że mogłyby zjeść obie załogi i na koniec naszych
> parlamentarzystów :)

I to byłby zapewne koniec wielomilionoletniej obecności
tych pięknych ryb na świecie.
Jako miłośnik przyrody mówię stanowcze NIE.

puchaty

7. Data: 2003-06-27 07:22:07

Temat: Odp: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: "Landi" <o...@w...safenet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty <p...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bdfb49$r8s$...@n...onet.pl...
> Przed chwilą w "Wiadomościach" podali:
>
> Statek "Langenort" wypłynął w morze a za nim w pogoni statek z
> przedstawicielami Ligi Polskich Rodzin na pokładzie!
>
> puchaty

a nie mogli wpław? poseł Giertych powinien krucjatę poprowadzić,
wyłapać te zgniłe feministki, utopic albo na stosie spalić !
ciemnogród
mam dosyć tej komedii, chyba jak większość,
co o nas mysli reszta świata?
gocha

8. Data: 2003-06-27 08:09:41

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Landi" <o...@w...safenet.pl> napisał w wiadomości

> co o nas mysli reszta świata?
> gocha

Myślę, że nie jest najgorzej, skoro nie ma zbyt wiele chętnych na usuwanie
ciąży w odrapanym kontenerze na holowniku przy użyciu przeterminowanych
leków.
ER

9. Data: 2003-06-27 08:26:18

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał

> Statek "Langenort" wypłynął w morze a za nim w pogoni statek z
> przedstawicielami Ligi Polskich Rodzin na pokładzie!

Czy mi się wydawało ... ale oni (LPR znaczy) zdecydowali, ze popłyną
(pojadą w najbliższym czasie) do Holandi protestować tam przeciwko aborcji
?

Pozdrawiam
MOLNARka ... dajcie mi kałasza - pogadam z Giertychem

10. Data: 2003-06-27 08:36:58

Temat: Re: Odp: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>mam dosyć tej komedii, chyba jak większość,
>co o nas mysli reszta świata?

Nic nie mysli. W niemieckich wiadomosciach nie slyszalam nawet najmniejszej
wzmianki o tym.
Swiat ma - na razie - wazniejsze problemy niz polskie wojenki podchodowe.
Polska zaistniala tylko w dniu referendum, albo kiedy odwiedzal ja Busch albo
Schroeder.

Dunia - realistka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?