Nie mogłem się powstrzymać :-)

191. Data: 2003-06-27 15:10:17

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ivvi napisał:

>> A mężczyzna ?
>
> ok po dłuższych przemyśleniach...

A nie lepiej było zacząć od przemyśleń zamiast oswiadczeń ?

A wolność wyboru ?
Adam

192. Data: 2003-06-27 15:10:31

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> [uszkodzenie paznokciem jak mneimam polga na mocnym nacisnieciu gumki
> paznokciem tak, ze nastepuje uszkodzenie ciagłosci powłoki; poniewaz
> paznokiec nie jest zakonczony jak szpilka, wiec uszkodzenie bedzie miec
> conajmniej długosc kilku milimerów]

Paznokieć może być zakończony na kilka sposobów.

A kto mówił o inteligentnym ?

Adam

193. Data: 2003-06-27 15:10:43

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka napisał:

> Ale to nie jest "robienie z faceta potwora".
> Gwałciciel to nie jest normalny facet, tylko dewiant.

Leczyć trzeba, a nie wsadzać ?

> pana

> kwoty na

Niecelnie.

> bo ofiarami nie są

> Po prostu TRAGEDIA :DDD
>
> A wiesz, jak jej uniknąć? Nie chodzić do łózka z byle panienką na imprezie.
> Kochać się tylko z kobietą, która Cię naprawdę kocha.
> Aaaaaa......i nie pij na imprezach - nie dasz sie wrobić.

Jak się nie ma argumentów to zawsze można dokopać, no nie ?

Adam

194. Data: 2003-06-27 15:11:29

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boniedydy napisał:

> Na to jest prosty sposób: przed każdym stosunkiem sprawdzaj, czy partnerka
> nie ma zaostrzonych pazurów.

Co ja bym bez Ciebie zrobił ?
Adam

195. Data: 2003-06-27 15:12:21

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Oleńka napisał:

> Otóż to. Widzę, ze doskonale argumentujesz.
> To Ty traktujesz dzieci z "poprzednich związków" jako ciężar. Nie ja.

Poprzednich ?

Adam

196. Data: 2003-06-27 15:13:23

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:04:23 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Dunia* skreślił te o to słowa:

> Ale w UK jest i nie przynosi - co wskazuja statystyki - skutku...
> Choc byc moze w praktyce nie wyglada ona tak dobrze jak w materialach
> ministerialnych - tez tak byc moze...

Nie znam statystyk :(
Ale po pierwsze rzeczywiscie nalezy sprawdzic jak te zajecia wyglądają.
Poza tym nalezałoby sprawdzic jakie inne czynniki moga obnizac skutecznosc
edukacji (absencja na zajeciach, czynnki srodowiskowe, moze jakas moda
wsrod młodziezy).
No i wazne jest czy ten % zaciązenia wrod nastoletek w UK jest wyzszy czy
nizszy jednak niz w Polsce, bo przeciez o stuprocentowej skutecznosci nie
ma nawet co marzyc.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

197. Data: 2003-06-27 15:14:14

Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lia napisał:

> Podejmie decyzje prawny opiekun, jak kazda decyzje do momentu ukonczenia
> przez dziecko 18 lat.
> Jesli po rozmowie z córką rodzice uznają, ze powinna urodzic dziecko -
> urodzi, lekarz ani prawo ją do tego nie zmusi; ale jesli uznają ze nie
> powinna rodzic - powinna byc taka mozliwosc.

Czyli wolność nie dla kobiety, ale dla kogoś kto "wie lepiej".
Adam

198. Data: 2003-06-27 15:15:12

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski wrote:

> Dlaczego więc ów ułamek procenta mężczyzn jest argumentem na rzecz
> wolności wyboru kobiet co do aborcji ?

Tematu aborcji nie poruszam- odnosze sie do alimentów.

> W którym miejscu ja generalizuję ? Prosze o cytat.

Na szybko prosze bardzo:
"Znaczy się nie jesteś świadoma że skuteczność metod antykoncepcyjnych
jest mocno zależna od intencji stosujących je kobiet. I że kobiet
polujących w ten sposób na męża (lub wręcz na bogatego żonatego
alimenciarza) jest całkiem spory procent. "

Nastepne maile to zalenie sie w róznym stopniu na te wstretne harpie i
biednych oszukanych, placacych.

Skoro to nie generalizacja to poprosze o dane statystyczne. Ciekawa
jestem tylko po czym odgadniesz, które z rodzin i dzieci otrzymujacych
alienty sa dziecmi takich naciagaczek a które to ofiary tatusiów, którzy
woleli sie odwrocic na piecie i wypiac na dziecko.
pzdr
agi

199. Data: 2003-06-27 15:15:59

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-06-27 17:10:31 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Adam Moczulski* skreślił te o to słowa:

> Paznokieć może być zakończony na kilka sposobów.

Mozna sobie w ząbki powyzynac... albo koncowke szpilki od spodu dolepic...

> A kto mówił o inteligentnym ?

Inteligentny - w rozumieniu minimum 75 IQ, ponizej mamy do czynienia z
uposledzeniem roznego stopnia, wiec trudno wymagac racjonalnosci i dobrego
funkcjonowania innych funkcji umysłowych.

200. Data: 2003-06-27 15:17:04

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości

> Paznokieć może być zakończony na kilka sposobów.

Na przykład haczykiem ("Ja jestem Hak, Kapitan Hak...")

> A kto mówił o inteligentnym ?

Jak nie jest inteligentny, to nie powinien się rozmnażać ;-|

boniedydy

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?