Nie mogłem się powstrzymać :-)

11. Data: 2003-06-27 08:50:54

Temat: Re: Nie mogłem się powstrzymać :-)
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Jun 2003 10:09:41 +0200 I had a dream that Ewa Ressel <r...@p...fm>
wrote:
>Myślę, że nie jest najgorzej, skoro nie ma zbyt wiele chętnych na usuwanie
>ciąży w odrapanym kontenerze na holowniku przy użyciu przeterminowanych
>leków.

Oczywiście lepiej u baby na wsi korzystającej z dwóch zardziewiałych
drutów.

Wiem, że "poziemie aborcyjne" inaczej wygląda, ale zastanów się - nie
wszystkim kobietom się tak dobrze powodzi jak Tobie.

12. Data: 2003-06-27 08:59:48

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Wiem, że "poziemie aborcyjne" inaczej wygląda, ale zastanów się - nie
>wszystkim kobietom się tak dobrze powodzi jak Tobie.

Na pl,rec.uroda napisala ostatnio dziewczyna, ze sa niezle tabletki anty, ktore
ze znizka kosztuja ok. 5 zl. Zastanawiam sie, ile tak naprawde jest w Polsce
kobiet, ktorych na to nie stac...

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

13. Data: 2003-06-27 09:49:04

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> [...]
>
> Wiem, że "poziemie aborcyjne" inaczej wygląda, ale zastanów się - nie
> wszystkim kobietom się tak dobrze powodzi jak Tobie.

A czy nie jest tak, że podziemie aborcyjne wygląda dokładnie tak samo jak
"Langenort" właśnie?
ER

14. Data: 2003-06-27 10:33:49

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Ressel napisał:

> [...]

> ciąży w odrapanym kontenerze na holowniku przy użyciu przeterminowanych

chętne to moze by sie znalazły ale za jaka cenę?? fotografii w pracie??
zlinoczowania?? spalenia na stosie?? moze zamiast tak to wziąć puszke i
uzbierac co nie co dla tych kobiet, którym sie nie powodzi i nie stac
ich na urodzenie kolejnego dziecka a zostały zmuszone do stosunku przez
meza pijaka a o czyms takim jak niebieska linia słyszały jako
ciekawostke w telewizji?? poza tym widziałas wnetrze tego statku?? ja
widziałam w TV i niejednen gabinet ginekologinczy tak nie wyglada, wiec
hcyba nie jest tak źle.

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

15. Data: 2003-06-27 10:34:39

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka napisał:

> Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał

> Czy mi się wydawało ... ale oni (LPR znaczy) zdecydowali, ze popłyną
> (pojadą w najbliższym czasie) do Holandi protestować tam przeciwko aborcji
> ?
>
> Pozdrawiam
> MOLNARka ... dajcie mi kałasza - pogadam z Giertychem

w mysl zasady: jak patrzę na Giertycha to jestem za aborcją, tak mawia
moja znajoma jak oglada wiadomosci.

16. Data: 2003-06-27 10:41:04

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

"Dunia" <d...@n...net> wrote:

> [...]
ktore
> ze znizka kosztuja ok. 5 zl. Zastanawiam sie, ile tak naprawde jest w Polsce

Dodaj do tego wizyty u lekarza, regularne badania... a stan panstwowej sluzby
zdrowia jest taki, ze malo komu polecalabym przychodnie.
Poza tym nie kazde tabletki ( i nie zawsze tabletki ) pasuja kazdej kobiecie
wiec nie 5 zl powinno byc tu kryterium wyboru.
pzdr
agi

17. Data: 2003-06-27 10:53:23

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>ktore
>Polsce kobiet, ktorych na to nie stac...
>
>Dodaj do tego wizyty u lekarza, regularne badania... a stan panstwowej sluzby
>zdrowia jest taki, ze malo komu polecalabym przychodnie.

Byc moze przez ostatnie dwa lata wiele sie w Polsce zmienilo, ale ja w czasach
studenckich chodzilam po pigulki tylko do przychodni (przyszpitalnej, niezli
lekarze).

>Poza tym nie kazde tabletki ( i nie zawsze tabletki ) pasuja kazdej kobiecie
>wiec nie 5 zl powinno byc tu kryterium wyboru.

Ale sprobowac mozna ? Ilus tam podpasuja.

Poza tym - aborcja i tak wyjdzie drozej... (Bo nawet gdyby zostala
zalegalizowana, to nie bedzie za darmo)

18. Data: 2003-06-27 10:54:44

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety"
> poza tym widziałas wnetrze tego statku?? ja
> widziałam w TV i niejednen gabinet ginekologinczy tak nie wyglada, wiec
> hcyba nie jest tak źle.
Tabletki po dacie ważności (zależy JAKIEJ) to też żadna rewelacja, skandal ani
nic z tych rzeczy, sprawa zupelnie naturalna bo leki 2- 6 miesięcy, niektóre
dłużej zachowują 100% swoich właściwości (zarówno tych na plus jak i na minus -
bez zmian w stosunku do nieprzeterminowanych). Właśnie z takich leków
tworzy się _legalne_i_bardzo_pożyteczne apteki darów. Trafiają tam zagraniczne,
świetne i do przesady drogie leki, które przywiezione po dacie ważności
są rozdawane potrzebującym za darmo bez szkody dla nich. IMHO to tylko szukanie
skandalu na silę.
Asia

19. Data: 2003-06-27 10:58:30

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message

> Pozdrawiam
> MOLNARka ... dajcie mi kałasza - pogadam z Giertychem

Hmmm ... a LPR tolerancjonisci zarzucaja agresje ... :-)

20. Data: 2003-06-27 11:04:38

Od: "Ewa Ressel" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AsiaS" <a...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tweety"
> Tabletki po dacie ważności (zależy JAKIEJ)

Co oznacza - "jakiej"?

> [...]
> świetne i do przesady drogie leki, które przywiezione po dacie ważności
> są rozdawane potrzebującym za darmo bez szkody dla nich. IMHO to tylko

Żadna szanująca się apteka darów nie przyjmuje leków po upływie daty
ważności. Czy Ty przyjmujesz leki, których ważnośc upłynęła pół roku
wcześniej? Dałabyś je dziecku?
ER

Dzien dobry wszystkim :)
zagłebianie się w kryzys...
Do poczytania - o rodzinie oczywiście :)
Re: Migrena
[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?