Kurde Dębski

11. Data: 2011-10-19 21:59:44

Temat: Re: Kurde Dębski
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. pisze:
> On Oct 19, 10:50 pm, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
>
>>> Co się ciskasz...
>> Co stwierdzasz ...
>
> że a) mieszkasz w UK
> b) się ciskasz

Gdybym pytał postawił bym: "?". Ja stwierdzałem.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

12. Data: 2011-10-19 22:07:29

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 19, 10:59 pm, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Gdybym pytał postawił bym: "?". Ja stwierdzałem.

No jasne że byś postawił '?', wszak pytałeś mnie co mnie to obchodzi
gdzie mieszkasz.

Kasuj swoje posty, ja skasuję swoje i po bólu bardzo wścibska osobo :-)

13. Data: 2011-10-19 22:15:58

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. pisze:

> Kasuj swoje posty, ja skasuję swoje i po bólu bardzo wścibska osobo :-)

Dobra. Widzę że wątek zmierza ku końcowi, więc ja ci sugeruje patelnię,
ja nie wiesz o co kaman to se doczytaj - narazka.

Na post po zbój zaprosił
P.D.

14. Data: 2011-10-19 22:20:21

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 19, 11:15 pm, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Dobra. Widz e w tek zmierza ku ko cowi, wi c ja ci sugeruje patelni ,
> ja nie wiesz o co kaman to se doczytaj - narazka.

Błeheheheh, no pewnie że zmierza, a Twoje sugestie to wiesz co można z
nimi zrobić...
:-)
Nie mnie doczytywać i nie Tobie...

Oj dobre, dobre.

15. Data: 2011-10-20 06:18:40

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-20 00:20, K. pisze:

> Błeheheheh, no pewnie że zmierza, a Twoje sugestie to wiesz co można z
> nimi zrobić...
> :-)
> Nie mnie doczytywać i nie Tobie...
>
> Oj dobre, dobre.

rehe hehe, to teraz wiadomo skad u niego ta chujnia, jak siedzi frajer
na zmywaku, pewnie nawet jako partacz :))
Do roboty czarnuchu, a nie trolowac w necie!

16. Data: 2011-10-20 10:43:50

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 20, 7:18 am, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> rehe hehe, to teraz wiadomo skad u niego ta chujnia, jak siedzi frajer
> na zmywaku, pewnie nawet jako partacz :))
> Do roboty czarnuchu, a nie trolowac w necie!

po hwili zastanowienia: znowu jesteś zazdrosny.

17. Data: 2011-10-20 11:16:45

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-20 12:43, K. pisze:

> po hwili zastanowienia: znowu jesteś zazdrosny.

No coz, z dwojga zlego lepsza taka projekcja niz ten twoj kompulsywny
belkot o adminie, co cie tam skads wykopal.

18. Data: 2011-10-20 11:37:22

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 20, 12:16 pm, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> No coz, z dwojga zlego lepsza taka projekcja niz ten twoj kompulsywny
> belkot o adminie, co cie tam skads wykopal.

LOL
no wiesz, wykopać kogoś to Twoja specjalność.
Tamten zwyczajnie wydygał no a ja na tym nic nie tracę (buhaha), nie
wszyscy identyfikują się z hasłami z jakimi Ty się identyfikujesz :-)

19. Data: 2011-10-20 12:00:59

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 20, 12:16 pm, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> No coz, z dwojga zlego lepsza taka projekcja niz ten twoj kompulsywny
> belkot o adminie, co cie tam skads wykopal.

baj de łej, znikąd mnie nie wykopał :-)
trochę więcej qltury ma. chociaż rżnie głupa, ale co, czego by nie
zrobił, żeby go z roboty nie wyj*****.
no w każdym razie jest nadal qlturalnie.

20. Data: 2011-10-20 12:19:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-20 13:37, K. pisze:

> [...]
> Tamten zwyczajnie wydygał no a ja na tym nic nie tracę (buhaha), nie
> wszyscy identyfikują się z hasłami z jakimi Ty się identyfikujesz :-)

No to cool :)
I spierdalaj :)

post testowy
jedno co warto, to napic sie warto...