jedno co warto, to napic sie warto...

1. Data: 2011-10-19 16:17:43

Temat: jedno co warto, to napic sie warto...
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thin Lizzy - Whiskey In the Jar (Live 1980)
http://www.youtube.com/watch?v=0zEZriQOA2o&feature=r
elated

albo:

Metallica - Whiskey In The Jar (Dublin Ireland, 2006)
http://www.youtube.com/watch?v=2ZDhnRo8YvQ&feature=r
elated

"Walnij za mojego ojca
Jest whisky w dzbanie"

2. Data: 2011-10-19 16:30:36

Temat: Re: jedno co warto, to napic sie warto...
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-19 18:17, niebożę J-23 wylazło do ludzi i marudzi:

Bliższe oryginału:
http://www.youtube.com/watch?v=46EXY4oP1Do

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

3. Data: 2011-10-19 16:40:28

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 18:30, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> [...]
> --
> Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
> One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

znam, ale jakos nie gustuje w tej wersji
wole: Gary Moore - Whiskey in the Jar
http://www.youtube.com/watch?v=-jEUq3hEjus&feature=r
elated

4. Data: 2011-10-19 16:42:41

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 19, 5:17 pm, J-23 <k...@g...pl> wrote:
> [...]
ure=related

> albo:
>
> Metallica - Whiskey In The Jar (Dublin Ireland,

Dzięki kochany. Urzekłeś mnie do łez.
kiss kiss kiss

5. Data: 2011-10-19 17:01:10

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 19, 5:17 pm, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> "Walnij za mojego ojca
> Jest whisky w dzbanie"

cut 'za'

http://www.youtube.com/watch?v=2EaE0_gQLw0&feature=r
elmfu

6. Data: 2011-10-19 17:04:47

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-10-19 18:40, niebożę J-23 wylazło do ludzi i marudzi:

A... more... Moore...

Qra

7. Data: 2011-10-19 17:19:02

Od: "kju... suzi kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" napisał w wiadomości grup
g2000yqk.googlegroups.com...

>Thin Lizzy - Whiskey In the Jar (Live 1980)
>http://www.youtube.com/watch?v=0zEZriQOA2o&feature=
related

A ja ostatnio poszukuję basów na potęgę a tam sa...eh...aż mi macica* pląsa
:))))

*macica- to takie coś co pląsa od basów :)))))
ps.kto ma cos z mocniejszymi basami, uprzejmie proszony jest o wzgląd na
moje poszukiwania
--
I nie śmiej się! Ciekawe jak ty byś sobie poradził bez chusteczki!
http://pics.kuvaton.com/kuvei/cat_omnomnomnom.gif

8. Data: 2011-10-19 17:23:23

Od: "kju... suzi kju" <u...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kju... suzi kju" napisał w wiadomości grup

> [...]

=related

>A ja ostatnio poszukuję basów na potęgę a tam sa...eh...aż mi macica* pląsa

PS. tam czyli tu ->
http://www.youtube.com/watch?v=SnZ_axW60gM&feature=r
elated

9. Data: 2011-10-19 20:37:58

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 19:19, "kju... suzi kju" <u...@k...pl> wrote:
> Użytkownik "J-23"  napisał w wiadomości grup
g2000yqk.googlegroups.com...

> [...]
> moje poszukiwania
> --
> I nie śmiej się! Ciekawe jak ty byś sobie poradził bez

STANLEY CLARKE, MARCUS MILLER, VICTOR WOOTEN IN VITORIA GASTEIZ JAZZ
FESTIVAL 2009
http://www.youtube.com/watch?v=wH-uCeScAfU&feature=r
elated

10. Data: 2011-10-19 20:39:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-19 19:19, kju... suzi kju pisze:

> [...]
>
> *macica- to takie coś co pląsa od basów :)))))
> ps.kto ma cos z mocniejszymi basami, uprzejmie proszony jest o wzgląd na

Oczywiście z zupełnie innej beczki :)

http://www.youtube.com/watch?v=91sfrw106xs

http://www.youtube.com/watch?v=F03gdAH2Yvw&feature=r
elated

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Papier nierychliwy, ale sprawiedliwy.
A co wy na to?
Radziwiłowicz bez tajemnic
humor naszych czasow
No i koniec palikociarskiej zadymy z krzyżem.