Kurierem by taka... ale jakim

1. Data: 2006-02-21 13:20:20

Temat: Kurierem by taka... ale jakim
Od: Aleksander Stacherski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam potrzebę przesłania komuś daleko mieszkającemu odemnie... ciasta.
Przydała by się firma kurierska która by przewiozła takie ciasto w
stanie nietkniętym.. no by ktoś przypadkiem na moje ciasto nie położył
innej paczki albo nie położył jej do góry nogami albo nie skonsumował ;-).
W każdym razie czy znacie firmę która przewiozła by ciasto? Odległość to
paręset km, ale w Polsce rzecz jasna.

Z poważaniem
Aleksander Stacherski

2. Data: 2006-02-21 13:27:06

Temat: Re: Kurierem by taka... ale jakim
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Stacherski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> W każdym razie czy znacie firmę która przewiozła by ciasto? Odległość to

UPS i naklejka ostroznie szkło....

i oczywiście odpowiednie pakowanie

Marek

3. Data: 2006-02-21 13:41:09

Od: Aleksander Stacherski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> UPS i naklejka ostroznie szkło....
>
> i oczywiście odpowiednie pakowanie

Niestety odpowiedziano mi "niestety nie przewozimy atykułów spożywczych."

Stąd właśnie moje pytanie na grupie.

Z poważaniem
Aleksander Stacherski

4. Data: 2006-02-21 13:44:15

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.

> Niestety odpowiedziano mi "niestety nie przewozimy atykułów spożywczych."

> [...]

Hmmm...ja raz wysyłałem kiełbase firma Siódemka...zamrożona wysłałem i nie
rozmarzła....tyle że sie nie przyznałem do tego...

5. Data: 2006-02-21 13:49:14

Od: Aleksander Stacherski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> Hmmm...ja raz wysyłałem kiełbase firma Siódemka...zamrożona wysłałem i nie
> rozmarzła....tyle że sie nie przyznałem do tego...

No ciasto to nie kiełbasa :-)

Poza tym chcę mieć PEWNOŚĆ że dojedzie całe i zdrowe, dlatego się
"przyznaje" co chcę przesłać.

Z poważaniem
Aleksander Stacherski

6. Data: 2006-02-21 14:08:46

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.

> No ciasto to nie kiełbasa :-)
>
> Poza tym chcę mieć PEWNOŚĆ że dojedzie całe i zdrowe, dlatego się
> "przyznaje" co chcę przesłać.
>
> Z poważaniem
> Aleksander Stacherski

Hmmm
A kolej żelazna??- paczka konduktorska może przejdzie....a PKS nie jeździ
jaki bezpośredni?? bus przywatny moze??

7. Data: 2006-02-21 14:16:29

Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Stacherski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> W każdym razie czy znacie firmę która przewiozła by ciasto?

Opakuj to jakos rozsadnie (folie, pudelka, kartoniki) i po prostu nadaj jako
normalna paczke czy tam przesylke kurierem. Jak bedzie odpowiednio dobrze
zapakowane w kilka mniejszych opakowan, IMHO nie powinno sie nic stac -
musisz tylko pamietac, zeby to, w czym bedzie sie bezposrednio znajdowalo
ciasto, bylo rozmiarow jak najbardziej zblizonych do samego ciasta - inaczej
bedzie po pudelku latalo wte i wewte i sie pokruszy albo rozciapcia.

--
pozdrawiam,
Joten

8. Data: 2006-02-21 14:48:11

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam potrzebę przesłania komuś daleko mieszkającemu odemnie... ciasta.

taxi ?
p.

9. Data: 2006-02-21 14:58:11

Od: "Joten" <j...@j...joten> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> taxi ?

Od razu - helikopter!

Albo po co sie patyczkowac - samolotem go! (tego placka)

--
pozdrawiam,
Joten

10. Data: 2006-02-21 17:45:07

Od: Aleksander Stacherski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

> [...]
> znajdowalo ciasto, bylo rozmiarow jak najbardziej zblizonych do samego
> ciasta - inaczej bedzie po pudelku latalo wte i wewte i sie pokruszy

Nie problem w zapakowaniu... ale ciasto, jak to ciasto, jest
delikatne... wystarczy że raz ktoś "rzuci" i po cieście, będzie
zmaltretowane mniej lub bardziej. A chcę właśnie by dotarło
nienaruszone, to ważne dość :-)

Z poważaniem
Aleksander Stacherski

Refleksja kołobrzeska