Kurs frywolitek

1. Data: 2003-04-17 14:00:00

Temat: Kurs frywolitek
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do nauki:)
Wrzucilam na strone kilka zdjec, bardzo dokladny opis oraz krotkie filmiki
pokazujace podstawowe ruchy.

Zapraszam i powodzenia:)

Elzbieta
http://strony.wp.pl/wp/tomella > szkolka> frywolitki > nowy !!! itd

1. Data: 2003-04-17 20:42:16

Temat: Re: Kurs frywolitek
Od: b...@s...be (Beata Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Elżbieta" <t...@w...pl>

> Zapraszam do nauki:)
> Wrzucilam na strone kilka zdjec, bardzo dokladny opis oraz krotkie filmiki
> [...]

Elu wszystko ladnie widze , caly kurs dla poczatkujacych ( to cos dla mnie )
dziekuje bardzo .Niestety trzech filmow ktore sa na Twojej stronie jakos nie
moge
zobaczyc , niewiem czy to tylko u mnie . Mam pytanie w jakim to programie jest
nagrane ?
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-04-18 06:37:01

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge
> zobaczyc , niewiem czy to tylko u mnie . Mam pytanie w jakim to programie

BEATKO, u mnie np. wszystkie filmiki chodza, a pliki maja rozszerzenie avi,
jesli więc nie masz zadnego programu odczytującego takie pliki na swoim
komputerku, to niestety nie zobaczysz ich, a jesli masz to powinnaś zobaczyć,
gorąco pozdrawiam - Monika z Rybnika

1. Data: 2003-04-18 06:45:21

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Nowicka" <b...@s...be> napisał w wiadomości
.

> [...]
> moge
> zobaczyc , niewiem czy to tylko u mnie . Mam pytanie w jakim to programie

To jest filmik w formacie Avi, windowsy musza miec zainstalowany odpowiedni
zestaw dekoderow oraz DirectX.
Nie mozesz obejrzec czy sciagnac?
Przy klopotach ze sciaganiem proponuje sciagnac Flashgetem (prawy klawisz
myszy, jesli masz Flashgeta).
Klopoty ze sciaganiem filmow raczej wynikaja z dzialania serwera wirtualnej
:(

Elzbieta

poszukuje
ptaki