Kursy - Toruń?

1. Data: 2003-06-05 07:09:56

Temat: Kursy - Toruń?
Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie dziewczyny!
Czy wiecie coś na temat jakichkolwiek kurów robótek ręcznych organizowanych w
Toruniu?
Jeśli tak to dajcie znać, bo chętnie bym skorzystała. Nie mogę nic znaleźć ani
w prasie lokalnej, ani nigdzie, żadnych informacji na ten temat.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-05 19:31:47

Temat: Re: Kursy - Toruń?
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej,
w czerwcowej Annie, na ostatniej stronie jest ogloszenie o kursach w Olsztynku
w skansenie. Ta wystawa zeszloroczna z Torunia jets teraz wlasnie prezentowana
w Olsztynku i tam beda kursy
pozdr
annaweronika (uczestniczka zeszlorocznych kursow torunskich)

1. Data: 2003-06-06 06:07:49

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

>Ech... nie ma to jak spóźniony zapłon :(, ale owa wystawa kiedyś przecież
wróći ;), będę czekała :))
Dzięki za odzew
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-06 11:14:16

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Przypomnialo mi sie!!!
Najlep[iej w sprawienewenltualnych kursow idz, albo dowiedz sie w Muzeum
Etnograficznym. Kuratorem tej wystawy i organizatorem kursow w zeszlym roku
byla pani Kinga turska - Skowronek. Wiem tez, ze w Toruniu, w jakims domu
kultury dziala Klub Petelka (albo Supelek), gdzie spotykaja sie regularnie
glownie starsze panie, ktore frywolitkuja glownie, ale tez haftuja itp. Czesc z
tych pan prowadzila wlasnie te kursy. Moze one beda cos wiedzialy, albo
wciagniesz sie w ich spotkanka i czegos cie moze naucza. Powodzenia w
posuzkiwaniach!
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-06-06 13:07:07

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Rety! Dzięki!Tak myślałam, że jeśli już coś ma być, to najszybciej dowiem się w
Muzeum Etnograficznym, teraz będę też szukać klubu :)))) Dzięki
Kasia

1. Data: 2003-06-08 22:01:45

Temat: Odp: Kursy - Toruń?
Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

| Rety! Dzięki!Tak myślałam, że jeśli już coś ma być, to najszybciej dowiem
się w
| Muzeum Etnograficznym, teraz będę też szukać klubu :))))

też kiedyś mialam taki zapal.. żeby do tego klubu w jakiś sposób się
'dostać'.. teraz mi już to troche przeszło.. i przyznam, że po rozmowie z
cała szefową owego klubu.. Pani 'odstraszyła' mnie tym.. że najpierw to ja
muszę się nauczyć frywolitek. (już się nauczyłam.. wtedy nei umiałam
jeszcze..).. i potem mam przyjść.. i mówiła cos, że w czasie jak ona jest ta
cała szefową.. (a może mówiła, ze w ostatnim roku.. już nie pamiętam.. bo
rok temu tam byłam.).. to została przyjęta do tego klubu jedna osoba..
no ale może.. kiedyś. jak znowu mi się zachce.. to przejdę się do nich.:-)..
tylko kurczę.. tam naprawde są same starsze Panie.:-)..

--
pozdrowki...

mruwa...
(torun)

GG 332833

1. Data: 2003-06-09 05:38:08

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

Buuuuu!! Sądziłam ,że czegoś mnie tam nauczą, a nie ,że mam być już nauczona.
To tak jakbyś musiała iść do szkoły podstawowej ze zdana maturą ,a moze i
studiami?
Pozdr.
Kasia

1. Data: 2003-06-09 09:15:51

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

A to brzydkie panie... :-(((
Chociaz mozecie utworzyc Sekcje Mlodych w tym klubie.
Wiecie co - ja czasem nie rozumiem mentalnosci takich ludzi. Zamiast sie
czieszyc, ze przychodza mlode, ze chca sie uczyc, to one sie odwracaja i wola
narzekac, ze sztuka koronki np zanika, ze mlodym co innego w glowie. Ale moze
tez trzeba przelamac ten bazsensowny opor!
Ja bym sie nie poddala - Aska! Sprobuj!
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-06-09 10:23:42

Od: k...@s...pl szukaj wiadomości tego autora

A może faktycznie warto porozmawiać?
A co byś powiedziała Mruwo, na wspólne kursy? :))))
Kasia
Dzięki za dodanie otuchy!

1. Data: 2003-06-09 12:34:57

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

| A może faktycznie warto porozmawiać?
no można się do nich przejśc i porozmawiać. czemu nie.. jak juz dwie pójdz
iemy.. to będziemy miały trochę wieksze przebicie.:-)..

| A co byś powiedziała Mruwo, na wspólne kursy? :))))
nie ma sprawki.. jestem za.:-).. tylko to tak w połowie lipca.. bo teraz s
esja.. buuu..
w końcu.. uda się zorganizować spotkanko robótkowiczek w Toruniu..:-)..

| Kasia
też Kasia..:-)..

--
pozdrowki...