Kurzajka

1. Data: 2001-07-21 01:13:31

Temat: Kurzajka
Od: "Rafal Maj (Raf256)" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem maly problem - na rence pojawila się kurzawka. Raczej dosyc mala ok
3mm srednicy, 1,5 wysokosci (ponad skorą). Poniewaz nie mialem mozliwosci
udac się w najblizszym czasie do lekarza, usunolem ją sam. Oczywiscie oprocz
charakterystycznej dla kurzajki tkanki na skorze wyciolem rowniez ok 2mm pod
skorą. Ale nie jestem pewien czy zrobilem to fachowo, tzn. czy na pewno nie
pozostawilem fragmentow chorej tkanki.
Moje pytanie - czym mogę potraktowac miejsce po kurzawce by się upewnic ze
problem nie powroci ? Nie moglem nigdzie znalezc tych zoltych kiwatkow...
chyba teraz nie rosną ?

Pozdrawiam :)

--
Raf256 C++ TP JAVA 3DMax POV HTML <== Email me if U need developer
,--, _ ,- _ _ _ ,---------------------------------------------,

2. Data: 2001-07-21 22:40:25

Temat: Re: Kurzajka
Od: "Noctee" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest wiele sposobow ,a jednym z nich jest posmarowanie kilkukrotne ze 3 razy
dziennie roztworem azotanu srebra
Ja pozbylem sie kurzajki mechanicznie ( jak Ty ) i zastosowalem
przeciwbakteryjna masc ( kurzajka to sprawa wirusowa wiec teoretycznie nie
powinno zadzialac !) o nazwie Bactroban , ale tak sobie mysle ,ze to jednak
to wspaniale cudo natury jakim jest moj wlasny system odpornosci poradzil
sobie z infekcja ,a nie Bactroban ...
Zdrowia !
Piotr Sowa

problem z potencją