Kviat będzie zbulwersowany

1. Data: 2017-12-03 14:37:01

Temat: Kviat będzie zbulwersowany
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Główna Wydarzenia Świat Brytyjska polityk mówi wprost: Wolałabym przyjąć
do Wielkiej Brytanii milion Polaków niż jednego islamistę! [WIDEO]

http://polskaracja.com/wielka-brytania-polacy-islami
sci/

Część polityków z Wielkiej Brytanii ma serdecznie dość islamskich
przybyszów. Jako przykład wzorowych imigrantów podają za to Polaków.

Jayda Fransen należy do partii Britain First. Polityk z Wielkiej
Brytanii postanowiła powiedzieć, co myśli o imigrantach:

,,Pozwólcie więc, że powiem, iż wolałabym przyjąć do naszego kraju milion
Polaków przed jednym islamskim imigrantem. Ludzie muszą zrozumieć, że
były takie czasy, kiedy w dużej mierze polegaliśmy na Polakach".
Wszystko przez jej hidżab [WIDEO]

,,Tak jak wspomniałeś, np. podczas II wojny światowej. I sposób, w jaki
brytyjski rząd zdradził Polaków, to absolutny międzynarodowy skandal,
który okrył hańbą nasz naród. Jest mi wstyd za ten zdeprawowany rząd i
to, jak kompletnie opuścili Polaków po tym, jak oni walczyli na naszym
niebie, bronili naszej ludności, a my ich po prostu sprzedaliśmy
komunistom" - dodała prawicowa działaczka.

2. Data: 2017-12-03 14:46:35

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Nic dodać, nic ująć. Przecież zwykły LUDZKI rozsadek i uczciwość te słowa dyktuje. Ta
pani mówi to, co wie każdy ŚWIADOMY Brytyjczyk, choćby wszystkie sprzedajne kviatki
tupały, wyły i gryzły pazury.

3. Data: 2017-12-03 15:18:38

Temat: Re: Kviat będzie zbulwersowany
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-03 o 14:37, pinokio pisze:
> [...]
>
> Część polityków z Wielkiej Brytanii ma serdecznie dość islamskich
> przybyszów. Jako przykład wzorowych imigrantów podają za to Polaków.

Zaraz tam zbulwersowany. Mało w Polsce polityków, którzy głupoty gadają?
W innych państwach jest podobnie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Wreszcie serial o Wielkiej Polsce!