Kwas moczowy

11. Data: 2005-06-13 07:45:40

Temat: Re: Kwas moczowy
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
news:d8jbge$8p5$1@inews.gazeta.pl...

> Jasne, lepiej poczekać aż sie pojawią dolegliwości.
> A tak wg Ciebie, to łatwiej jest leczyć, niz zapobiegać?

Edytko ;) zapobiegać skutecznie to można chorobom przenoszonym drogą płciową
wiesz jak ;) ty widzę ciągle wierzysz w kult pigułki ;( i profilaktyki ,
popatrz na ulice apteki otwierają się czasem jedna obok drugiej, to dla tych
wszystkich wyprofilaktykowanych ludzi ???

Jeszcze trochę Waszych diagnoz i ignorancji, a neox zostanie ich stałym
klientem.
A Wy mu wtedy zaśpiewacie stara śpiewkę optymalnych: źle stosowałeś DO.

A może wystarczyło by pokazać wyniki lekarzowi np. OPTYMALNEMU i
zmodyfikować dietę tak, żeby ów poziom spadł?
Ale jak wolisz robić za darmowego naganiacza aptecznych klientów, to proszę
bardzo, poutwierdzaj neoxa jeszcze trochę, że to dobrze, że ma nieprawidłowe
wyniki skoro (jeszcze) nie ma objawów.

--
Edyta Czyż
Kłamie ten, co zna słowa, a nut nie pamięta. Leśmian

Coraz bardziej mi sie wydaje, że te szlaki metaboliczne to Wam się głównie
na zgięciach przecierają . I to jak sito - i coś w wyniku owego przetarcia
nie styka jak należy.

12. Data: 2005-06-13 08:16:56

Od: "slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
poutwierdzaj neoxa jeszcze trochę, że to dobrze, że ma nieprawidłowe
> wyniki skoro (jeszcze) nie ma objawów.

oczywiście ty widzisz tylko czerń i biel ;( ja też mam wysoki poziom kwasu i nie
przesdzkadza mi to w niczym ;)

> [...]
> na zgięciach przecierają . I to jak sito - i coś w wyniku owego przetarcia

daruj sobie złośliwości waćpanna bo to pokazuje jak zjadliwe są tweje myśli ;)
a fe

Slawek

13. Data: 2005-06-13 08:39:22

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>oczywiście ty widzisz tylko czerń i biel ;(

Ja widze _przynajmniej_ tyle, Ty i Leszek nawet Tyle nie widzicie.

> ja też mam wysoki poziom kwasu i nie przesdzkadza mi to w niczym ;)

Wcale mnie to nie dziwi, ale to nie jest pożądane, a w dodatku powody z
jakich Ty masz podwyższony ów poziom, a powody z jakich on ma podwyższony,
mogą być skrajnie różne i mieć skrajnie różne konsekwencje.

Swoją drogą zabawne, jak to ja bym napisała, że mam podwyższony poziom kwasu
moczowego we krwi, to byś się pewnie razem z Leszkiem rzucił udowadniać, że
to źle i z powodu diety i na pewno jestem chora. :>

>daruj sobie złośliwości waćpanna bo to pokazuje jak zjadliwe są tweje myśli
>;)

Przygania kocioł garowi.

--
Edyta Czyż

14. Data: 2005-06-13 08:52:10

Od: "slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Swoją drogą zabawne, jak to ja bym napisała, że mam podwyższony poziom kwasu
> moczowego we krwi, to byś się pewnie razem z Leszkiem rzucił udowadniać, że
> to źle i z powodu diety i na pewno jestem chora. :>

Nie Edytko , napisałbym ci dokładnie to samo ;) ale Ty nie masz co liczyć na wysoki
poziom kwasu moczowego ;)

Slawek

15. Data: 2005-06-13 11:20:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to źle i z powodu diety i na pewno jestem chora. :>

Nie Edytko , napisałbym ci dokładnie to samo ;) ale Ty nie masz co liczyć na

Masz szklaną kulę, czy grzebiesz w fusach od kawy?
A może jestem genetycznie obciążona tendencjami do DNY, i mam podwyższony
poziom kwasu moczowego w sposób niewyobrażalny wręcz, bez względu jak się
odżywiam?
Przecież Leszek pisał- w takim wypadku da się go obniżyć bez środków
farmakologicznych tylko o 1%.

--
Edyta Czyż

16. Data: 2005-06-13 18:08:28

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odżywiam?
> Przecież Leszek pisał- w takim wypadku da się go obniżyć bez środków

Nie o %, a o 1 mg/dl, czyli o 10% przy np. wartości 10 mg/dl.
Nie jest to jakaś zasadnicza obniżka, bo przy ciężkiej skazie moczanowej
występują wartości około 100 - 180 mg/dl, wtedy faktycznie będzie to 1%, czy
bliżej 0,5%

Pozdrawiam
Leszek

17. Data: 2005-06-13 19:06:17

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Masz szklaną kulę, czy grzebiesz w fusach od kawy?

Czytam grupę ;)

Slawek

18. Data: 2005-06-14 13:59:51

Od: "neox" <n...@n...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> ze
> nie
> mięsa,
>
> Ale neox nic nie pisze o dolegliwościach ;) a chyba nie zacznie sobie
> leczyć
> wyników krwi ??

Cóż, moje dolegliwości są takie że mimo stosowania ŻO przez ponad 2 lata
nadal mam lekkie nadciśnienie i kamicę nerkową ( to akurat od kilkunastu
lat).

--
Neox
GG 4225828

19. Data: 2005-06-15 07:00:51

Od: "neox" <n...@n...webd.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baska" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "neox" <n...@n...webd.pl> napisał w wiadomości
> wiesz

> Sok z brzozy

Dzieki za odpowiedź.

--
Neox
GG 4225828

Jaskra a ŻO - czy ktoś ma doświadczenia?
dedTUNIA: Gegen kreisrunden Haarausfall - Against circular loss of hair - Contre Alopécie Areata
ocet jabłkowy
materiały
psychologiczne aspekty odchudzania