Kwasne mleko

1. Data: 2001-01-28 13:12:36

Temat: Kwasne mleko
Od: "Mirek" <m...@w...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich rozmowcow.
Od czasu, gdy wszystko jest w kartonikach,
gnebi mnie problem kwasnego mleka.
Jak je uzyskac, moze sztucznie zakwaszac?
Ale jak to bedzie smakowac.

Mirek

1. Data: 2001-01-28 13:39:05

Temat: Re: Kwasne mleko
Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek wrote:

> Witam wszystkich rozmowcow.
> Od czasu, gdy wszystko jest w kartonikach,
> gnebi mnie problem kwasnego mleka.
> Jak je uzyskac, moze sztucznie zakwaszac?
> Ale jak to bedzie smakowac.

rada a czsow kiedy jeszcze nie bylam weganka: ;P
dodaj odrobine jogurtu naturalnego lub kefiru. i po sprawie :)

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-01-29 07:16:50

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> rada a czsow kiedy jeszcze nie bylam weganka: ;P
> dodaj odrobine jogurtu naturalnego lub kefiru. i po sprawie :)

A tak poza tym najlepsze jest bez dodatków, tylko mleko musi być
niepasteryzowane ( choć pewnie w obecnych czasach bez szans :( - wlewasz
litr takiego mleka do dzbanka kamionkowego lub kubków kamionkowych - zależy
jak kto lubi konsumować ;) i ustawiasz w ciepłym miejscu ( nie oznacza to,
że na kaloryferze ) na 2-3 dni, aż na górze zrobi się kożuch ze śmietany.
Potem wstawiasz do lodówki. Ja najbardziej lubiłem robione w dzbanku i
rozbełtane.

--
ostry

1. Data: 2001-01-29 07:51:46

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak poza tym najlepsze jest bez dodatków, tylko mleko musi być
> niepasteryzowane ( choć pewnie w obecnych czasach bez szans

od baby na bazarku mozna kupic :-)))))))))))))))
Aga

1. Data: 2001-01-29 10:59:41

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...
> da sie tak??????? rewelacja! :)))))))))
> az mnie korci zeby sprobowac..... tylko warunkow nie mam ;/ wiem! mame
> podpuszcze :)))))
>
> jesli sie komus uda wychodowac to dajcie znac :)
>
> pat
> --
> Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
> PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
> SPINACZ http://www.spinacz.pl/

mi sie jak na razie udalo uchodowac piekniastego grzyba na scianie
a fuj, przeprowadzka w trybie natentychmiastowym, dobrze ze kumpela miaua do
wynajecia mieszkanie.....
a co do roslinek w skrzynkach doniczkach i innych podobnych... mnie nie
lubiom te roslinki i zawsze mi umierajom.... dobrze ze warzywniaki som i
kwiaciarnie..:)
--
pozdry Monika

1. Data: 2001-01-29 14:30:38

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

...wlasnie w sobote kupilam u baby i dzis mozna nozem kroic bez dodawania
zakwaszaczy i bede miec pyszny obiadek.
Aga

1. Data: 2001-01-29 16:08:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 29 Jan 2001 15:30:38 +0100, "Agnieszka Litwin"
<a...@a...com.pl> wrote:

>...wlasnie w sobote kupilam u baby i dzis mozna nozem kroic bez dodawania
>zakwaszaczy i bede miec pyszny obiadek.
>Aga

z samego, krojonego kwasnego mleka? Szczegoly prosze!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-01-29 16:22:33

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak... to jedno z wielu mopich ulubionych jedzonek mleczko schlodzone moze
byc z zieleninka (szczypior lub pietrucha). Do tego ziemniaczki polane
skwareczkami z cebulka.(najlepiej mlode ale o tej porze roku raczej nie
polecam). Moze byc rowniez do zestawu jako wiekszy obiadek jajeczko sadzone.
MYYYYYYYYY wlasnie ziemniaczki dochodza...
Smacznie pozdrawiam Aga

1. Data: 2001-01-29 17:57:34

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

wszystko mam, tylko , cholera, nie mam tego mleka kwasnego... a
apetytu mi narobilas

Krysia

1. Data: 2001-01-29 18:32:40

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka Litwin <a...@a...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9545dj$o8h$...@n...tpi.pl...
> [...] Do tego ziemniaczki polane
> skwareczkami z cebulka.(najlepiej mlode ale o tej porze roku raczej nie
> polecam).
Czego, tej potrawy czy młodych ziemniaczków z np. Maroka?
pozdrawiam Jerzy
PS
Też tak lubię, ale ten tłuszczyk już nie dla mnie. :-(((

baklazany
Niebo w gębie
dania z kapusty
co zrobic z ziemniakow na kolacje