Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.

361. Data: 2010-03-22 23:22:52

Temat: Re: Kwestia neutralności w procesie terapeutycznym.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś może przykład "forsowania"?

"kochaj, albo rzuć" czy cuś?

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:ho8u0h$duv$2@news.onet.pl...

Nie, raczej oczekiwanie mojej tż forsowane emocjonalnie jako ultimatum.
A ja z emocjonalnymi terrorystami nie negocjuję ;-)

362. Data: 2010-03-22 23:37:33

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli jest zaborcza i zazdrosna o ciebie?

Jak ty to znosisz? ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Nie, raczej nic tak dramatycznego.
Oczekiwała wtedy spotkania, a ja miałem plany wyjazdowe,
z których nie bardzo miałem ochotę się tłumaczyć,
ani z ich istotności, przynajmniej na tamtym etapie związku.
Chociaż tak naprawdę czułem, że prędzej czy później dojdzie do takiej
konfrontacji oczekiwań i chciałem przekonać się,
czy potrafimy wyjść z niej jakoś rzazem z jakąś nauką,
że nadmierne emocje przy takich konfrontacjach nie powinny mieć miejsca.
I wolałem, żeby do takiej konfrontacji doszło raczej prędzej,
żeby zminimalizować ewentualne straty,
gdyby nie udało się nam wyjść z niej razem.

363. Data: 2010-03-22 23:51:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

O kurde, mały, to módl się, aby nie dowiedziała się
o tej twojej lekareczce, bo może cię zaboleć w bardzo
konkretnym miejscu taka jej wiedza. ;)

No chyba, że ci nie zależy na tym związku z nią...
Zależy ci? :)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

No niestety jest, ale taki już chyba urok.
Zresztą nikt chyba nie ma lekko ;-)

364. Data: 2010-03-23 00:08:23

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz przechlapane bardziej niż sądzisz. :)
Ona wcześniej czy później się domyśli.
Nie masz szans aby utrzymać to w tajemnicy.

Zobaczysz. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

To nie kwestia modlitwy, ale faktycznie bardzo dbam o dyskrecję
w niektórych sprawach.
No i zależy mi oczywiście, przecież z tego powodu z nią żyje.
Myślę, że uda mi się z czasem wyprostować niektóre sprawy,
a to co pozostanie, będzie warte poniesionego ryzyka ;-)

365. Data: 2010-03-23 00:40:47

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mimo wszystko wyjdzie na moje, to będziesz miał super-nauczkę,
jak mało kto, której długo-długo nie zapomnisz.

Przekonamy się. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Spokojna głowa.
Wszystko jest pod kontrolą i nie ma siły, żeby się wymknęło.
Poza tym wszystko jest dokładnie zaplanowane na wypadek zagrożenia.
I to wariantowo. Proficiency ;-)

366. Data: 2010-03-23 06:30:35

Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze i wszędzie wierzę najpierw sobie. Jest jedna jedyna osoba na
> swiecie, której wierzę bardziej niż sobie (i nigdy sienie zawiodłam), ale
> to żadna z wymienionych przez Ciebie :-)
> A obcym dzieciom z zasady w ogóle nie wierzę - nie ja je wychowywalam, a
> wuem, do czego zdolne są dzieci źle wychowane...

Byłoby miło, zauważę po raz kolejny, jakbyś zamiast wiary, czasami po prostu
zadawała pytania. O szczegóły. Jak ktoś coś mówi, to pytasz np.
"A jak to dokładnie wyglądało ? W jaki sposób ? A pisałeś, że ... Mógłbyś
uszczegółowić ?"

Mi też się nie chce, Ikselciu ;)

367. Data: 2010-03-23 09:09:42

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Nie odróżniasz skąpstwa od zdrowego rozsądku.

A może po prostu rodzice dzieciom odpust już na całe życie kupują?
Chociaż nie myślałam, że to jeszcze jest praktykowane.

Qra

368. Data: 2010-03-23 10:38:28

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jeszcze wrócę tutaj jednak na chwilkę.
> Chyba postąpiłabyś trochę bez wyobraźni.
> Posyłając córkę gdzie indziej na religię niż z jej znajomymi z klasy,
> z którymi właśnie chciałby chodzić sprawiłabyś jej jeszcze większą
> pewnie przykrość niż nie posyłając jej wcale.

No tak, tego nie wzięłam na szybko pod uwagę. Przyznaję Ci rację, że z
tym byłby kłopot.

> A kablując na katechetkę, gdyby się okazało jednak, że jakimś sposobem
> może ona pobierać opłatę, również mogłaby zapłacić za to twoja córka,
> negatywnym nastawieniem do niej katechetki i innych dzieci,
> potępiających matkę donosicielkę.
> I na pewno warto? Za te parę złotych?

Nie - kablując. Zwróciłabym się do wydziału oświaty o wyjaśnienia.
Jeśliby się okazało, że katechetka (ew. szkoła) działa nieuczciwie, to
wyszłoby to na dobre wszystkim pod każdym względem. Primo - nie
chciałbyś chyba, żeby Twoje dzieci uczone były religii przez kogoś, kto
sam postępuje w tak nieuczciwy sposób? Bo ja bym nie chciała. Po drugie
- wszyscy rodzice by mi z pewnością za to podziękowali. ;)

> Czy mogę Ciebie prosić, abyś wyobraziła sobie przez chwilkę,
> że to ja w tym przykładzie jestem Twoim mężem i zależy mi na tym,
> żeby nasza córka poszła jednak na tą religię tak jak chce.
> I chcę zapłacić za tą religię tyle ile trzeba.
> Czy jest możliwe, że mogłabyś pójść tutaj dla mnie na ustępstwo?
> O ile to nie jest zbyt prywatne, czy mogłabyś napisać, co chciałbyś w
> zamian?

W zamian? Czy w tym wypadku chodziłoby o jakąś moją zachciankę, z której
miałabym zrezygnować za coś w zamian? Zupełnie nie rozumiem zasadności
takiej ~transakcji. Porozmawiałabym z Tobą-mężem tak, jak teraz - że to
trzeba sprawdzić i coś z tym zrobić, bo wydaje mi się to nieuczciwe.
Oczekiwałabym zrozumienia i rzetelnej rozmowy. Zresztą w takich
sytuacjach zawsze na mojego męża mogę liczyć i nigdy bym się z taką
postawą (coś w zamian) u niego nie spotkała. Co innego, kiedy chodzi o
jakieś rozrywkowe kwestie, wtedy możemy ustalać na zasadzie "co w zamian".

Ewa

369. Data: 2010-03-23 10:39:13

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A może po prostu rodzice dzieciom odpust już na całe życie kupują?

Być może, ale i tak warto sprawdzić, czy kasa wędruje na odpowiednie
konto. ;)

Ewa

370. Data: 2010-03-23 11:56:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Być może, ale i tak warto sprawdzić, czy kasa wędruje na odpowiednie
> konto. ;)

IMO nie warto. Za to zawód zmienić, myślę, byłoby opłacalnie.

Qra, przymierzając w marzeniach skromny strój katechetyczny

Czego nie lubią (boją się) mężczyźni...
p a r y t e t
Miłość oraz seks
Nowy wątek