Kwiaty

1. Data: 2003-06-13 10:45:13

Temat: Kwiaty
Od: "Konrad M." <d...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś wie jak się nazywają takie kwiaty ?
I co zrobić by zaczęły kwitnąć ?

http://klub.chip.pl/dzesi/Image1.jpg
http://klub.chip.pl/dzesi/Image2.jpg

2. Data: 2003-06-13 12:10:02

Temat: Re: Kwiaty
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś wie jak się nazywają takie kwiaty ?
> I co zrobić by zaczęły kwitnąć ?
Czyż to nie jest datura - bieluń??? Chyba tak! Nawozić, nawozić nawozić.
Może być nawet florovit. Ja używam tego samego co do surfinii i pelargonii
(w moim przypadku planton)
Pozdrav. Rene

3. Data: 2003-06-13 12:33:48

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Może być nawet florovit. Ja używam tego samego co do surfinii i pelargonii

Nie, nie tak... Nawozić i odrobaczać, odrobaczać i nawozić..... A
później już tylko cieszyć się kwiatami ;-)
A tu więcej informacji: http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_10_04.asp

Z pozdrowieniami, Maria

4. Data: 2003-06-13 12:56:26

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad M." napisał

> Może ktoś wie jak się nazywają takie kwiaty ?
> I co zrobić by zaczęły kwitnąć ?
> http://klub.chip.pl/dzesi/Image1.jpg
> http://klub.chip.pl/dzesi/Image2.jpg

To są datury (łac. Brugmansia). Rośliny tarasowe, muszą być na zimę
przechowywane w pomieszczeniach o temp. powyżej 0 stopni. Rosną bardzo szybko.
Wymagają dużych donic - powyżej 10 litrów (można wsadzić rośliny bezpośrednio
do gruntu, ale jesienią przesadzić do kubłów), bardzo bogatego nawożenia,
obfitego podlewania. Stanowisko osłonięte przed wiatrami, słoneczne lub
półcieniste. Wrażliwe na przędziorki. Pięknie kwitną w kolorze żółtym, białym
lub jasnoróżowym. Są też odmiany o kwiatach pełnych. Kwiaty silnie pachnące
wieczorem.

Majka

5. Data: 2003-06-15 09:06:36

Temat: Odp: Kwiaty
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie tak... Nawozić i odrobaczać, odrobaczać i nawozić..... A
> później już tylko cieszyć się kwiatami ;-)
> A tu więcej informacji: http://www.ogrodnik.pl/ogrody/ogrody_10_04.asp
Nigdy nie miałam problemów z robakami w daturach - a miałam w ubiegłym
sezonie pięknie kwitnącą białą i łososiową
Pozdrav. Rene

Odkurzacz do oczka
Galeryjka
Mam zrobić z dereniem