Kwitna wrzosy.

1. Data: 2000-07-06 06:44:39

Temat: Kwitna wrzosy.
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

wczoraj zauwazylem ze na moim wrzosowisku zakwitaja wrzosy.
A jak u Was?

Pozdrawiam,
D.P.

2. Data: 2000-07-06 06:56:48

Temat: Re: Kwitna wrzosy.
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz wrote:
> wczoraj zauwazylem ze na moim wrzosowisku zakwitaja wrzosy.
> A jak u Was?

U mnie juz od dwoch tygodni.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

3. Data: 2000-07-06 07:37:11

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał:

> wczoraj zauwazylem ze na moim wrzosowisku zakwitaja wrzosy.
> A jak u Was?
Zakwitają, zakwitają. A wrzosce zaczynają formować pąki.
U mnie z ciekawostek - robinia po przycięciu kwitnie po raz drugi.
I to nie mniej obficie jak za pierwszym razem.
Zwariowany rok!
Krzysztof

4. Data: 2000-07-06 07:39:33

Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek Pakosz napisał(a) w wiadomości: ...
>Czesc,
>
>wczoraj zauwazylem ze na moim wrzosowisku zakwitaja wrzosy.
>A jak u Was?

Eeee..? Czy to ciut nie za wczesnie?

grogreg

5. Data: 2000-07-06 08:00:22

Temat: Odp: Kwitna wrzosy.
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Niektore z wrzosow, przynajmniej teoretycznie, winny zakwitac juz w czerwcu.
Sa to odmiany Praecox, jak np. Alba Praecox, ktora to wlasnie zapewne
zakwitla u obu Krzyskow.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2000-07-06 09:06:24

Temat: Re: Odp: Kwitna wrzosy.
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Niektore z wrzosow, przynajmniej teoretycznie, winny zakwitac juz w czerwcu.
> Sa to odmiany Praecox, jak np. Alba Praecox, ktora to wlasnie zapewne
> zakwitla u obu Krzyskow.

Alba Praecox jeszcze u mnie nie kwitnie. Natomiast ten od dwoch tygodni
kwitnacy to chyba J.H.Hamilton (moge sie jednak mylic - sprawdze nazwe
odmiany w domu w notatkach), a wczoraj znalazlem pierwsze kwiatki na
Silver Knight (to na pewno - sprawdzac nie musze) :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

7. Data: 2000-07-06 09:26:40

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał:

> [...]
> odmiany w domu w notatkach), a wczoraj znalazlem pierwsze kwiatki na
> Silver Knight (to na pewno - sprawdzac nie musze) :-)
U mnie zaczyna cos różowego... i też trzeba sprawdzić w notatkach co.
Na pewno nie Silver Knight.
Zazdroszcze Piotrowi że pamięta wszystkie swoje rosliny.
Krzysztof

8. Data: 2000-07-06 20:34:42

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
U mnie jeszcze zaden nie kwitnie, ale Alba Praecox ma juz paczki i pewnie
lada dzien
zakwitnie.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

9. Data: 2000-07-07 06:08:52

Od: Grzegorz Szutka <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niech no który zerknie czy aby indianie nie zbierają już chrustu na zimę
bo chyba zacznie sie najdalej we wrzesniu :-((.
grzesiek

10. Data: 2000-07-10 00:24:24

Temat: Odp: Odp: Kwitna wrzosy.
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zazdroszcze Piotrowi że pamięta wszystkie swoje rosliny.

:-)Niestety, jest coraz gorzej z moją roślinną pamięcią, chyba zbyt dużo
roślin "przewija się" ostatnio przed moimi oczami.

A wrzosy u mnie jeszcze nie kwitną.

Pozdrowienia
p...@r...pl

--