L 4- zwolnienie lekarskie

1. Data: 2001-10-02 17:27:25

Temat: L 4- zwolnienie lekarskie
Od: "K." <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy przy wizycie u lekarza i wystawieniu zwolnienia z pracy konieczny jest
dowod osobisty? Co zrobic,jesli dowod zginal ,a nowy jest w trakcie
wyrabiania? Czy mozna go zastapic paszportem?
K.

2. Data: 2001-10-02 18:22:42

Temat: Re: L 4- zwolnienie lekarskie
Od: Wladyslaw Gawel <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"K." wrote:

> Czy przy wizycie u lekarza i wystawieniu zwolnienia z pracy konieczny jest
> dowod osobisty? Co zrobic,jesli dowod zginal ,a nowy jest w trakcie
> wyrabiania? Czy mozna go zastapic paszportem?

Mozna.
W.Gawel

3. Data: 2001-10-03 06:25:56

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2 Oct 2001, K. wrote:

> Czy przy wizycie u lekarza i wystawieniu zwolnienia z pracy konieczny jest
> dowod osobisty? Co zrobic,jesli dowod zginal ,a nowy jest w trakcie
> wyrabiania? Czy mozna go zastapic paszportem?

mozna, jedna uwaga - zwolnienie nie nazywa sie juz L4 ale ZLA

----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2001-10-11 17:45:16

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K." <k...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dowod osobisty? Co zrobic,jesli dowod zginal ,a nowy jest w trakcie
> wyrabiania? Czy mozna go zastapic paszportem?

albo u nas jakos dziwnie albo co, bo ja mam zwolnienie lekarskie
wystawiane bez dowodu i paszportu. Do czego te dokumenty mialy by byc
potrzebne?

pozdrowienia
zdziwiona Tatiana

5. Data: 2001-10-11 21:20:29

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo u nas jakos dziwnie albo co, bo ja mam zwolnienie lekarskie
> wystawiane bez dowodu i paszportu. Do czego te dokumenty mialy by byc
> potrzebne?

potrzebny jest dokument potwierdzajacy waznosc ubezpieczenia - a ze takowego
jednolitego nie ma, wiec najwiecej osob posluguje sie legitymacja
ubezpieczeniowa, albo ostatnim odcinkiem renty, albo czymkolwiek (bardzo
popularne sa ksiazeczki RUM, ale je mozna traktowac mniej wiecej tak jak gazete
na gwozdziu w wc... - wszyscy dostali jak leci, wiec to nie zaden dokument
ubezp.
i do tego trzeba miec nip swoj i zakladu pracy, no i oczywiscie nr pesel - a
nie dowod, chociaz dowod upraszcza sprawe, bo nie dosc ze jest pesel to jeszcze
mozna zamiast wlasnego nipu uzyc nr dowodu..

adam

6. Data: 2001-10-11 21:57:30

Od: "Bazyl \(Xena\) Tatiana" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
to jeszcze
> mozna zamiast wlasnego nipu uzyc nr dowodu..

a to mnie przezorne panienki w administracji wpisaly pesel w ksiazeczke
i moze dlatego poruszam sie bez dowodziku po poradni :-)
Tatiana

7. Data: 2001-10-12 05:52:34

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Oct 2001, Bazyl (Xena) Tatiana wrote:

> albo u nas jakos dziwnie albo co, bo ja mam zwolnienie lekarskie
> wystawiane bez dowodu i paszportu. Do czego te dokumenty mialy by byc
> potrzebne?

PESEL albo Nr dowodu - rubryczka w ZLA

P.
----

8. Data: 2001-10-12 11:55:09

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Oct 2001, Bazyl (Xena) Tatiana wrote:

> a to mnie przezorne panienki w administracji wpisaly pesel w ksiazeczke
> i moze dlatego poruszam sie bez dowodziku po poradni :-)

ja nie zadam PESELu bo nie odesle 80 letniego staruszka
z dusznoscia z poradni do domu tylko dlatego, ze zapomnial
dowodu. Po prostu pacjent podpisuje wowczas oswiadczenie,
ze jest czlonkiem takiej a nie innej kasy i juz.
Kasa sie teoretycznie moze przyczepic ale jak wiadomo
to kasa nie wypelnila ciazacego na niej obowiazku
wydania wszystkim ubezpieczonym dokumentu potwierdzajacego
ubezpieczenia a obowiazaek ten wynika z ustawy.
Poza tym mam znajomosci wsrod prawnikow a do tego
moja zona zostala zastepca rzecznika odpowiedzialnosci
zawodowej a do tego niedlugo kas juz najprawdopodobniej
nie bedzie

P.
----

9. Data: 2001-10-12 14:19:18

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PESEL albo Nr dowodu - rubryczka w ZLA

tak gwoli scislosci:
pesel - 1 rubryka (zawsze potrzebny)
nr dowodu lub nip pacjenta - tez zawsze potzrebne, ale albo jedno albo drugie...

:-)))

adam

Paznokieć...
Łuszczyca
Badania do wojska
Leczenie zebow laserem
Pytanie o dobry szampon Przeciwłupiezowy.