L-Karnityna + Fat Burner = Pytanie

1. Data: 2004-02-09 18:20:55

Temat: L-Karnityna + Fat Burner = Pytanie
Od: "Krzyszt@f" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam dość spora nadwagę gdyż waże 135kg/190cm.
Znajomy polecił mi abym do swojej diedy dodał te 2 środki podane w temacie.
Czy może mi ktoś napisać czy to w jakiś sposób może mi pomoc ?? Jesli tak to
jak to stosowac i co warto pamietac zazywajac wlasnie te srodki. Zauwazylem
iz w sklepach i aptekach jest kilkanascie rodzai i producentow tych srodkow.
Ktore sa najlepsze czy tez nie ma to znaczenia czy kupie taka sama ilosc za
50 lub 100zl

Dziekuje za pomoc

Krzysiek

2. Data: 2004-02-09 19:23:44

Temat: Re: L-Karnityna + Fat Burner = Pytanie
Od: Evunia <j...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Feb 2004 19:20:55 +0100, na pl.misc.dieta, Krzyszt@f napisał(a):

> Mam dość spora nadwagę gdyż waże 135kg/190cm.
> Znajomy polecił mi abym do swojej diedy dodał te 2 środki podane w temacie.
> Czy może mi ktoś napisać czy to w jakiś sposób może mi pomoc ??

Gdyby to tak działało fajnie, to czy byłoby tylu otyłych ludzi na świecie ?
Bez silnej woli, bez rozsądnej diety, bez zmiany nawyków żywieniowych, a
może też bez zmiany stylu życia, nie da się tak sobie schudnąć dzięki
łykaniu tabletek. Nie znam się na tych środkach za bardzo, może ktoś inny
się wypowie jeszcze. Ja słyszałam tylko, że FatBurnerów nie mogą brać osoby
z nadcisnieniem tętniczym. A L-Karnityna działa podobno, jeśli w ogóle,
tylko przy wzmożonym wysiłku fizycznym (Atkins też poleca ten preparat, ale
tutaj go nie usłucham akurat). Za to polecam Ci CHROM. U mnie, swego czasu,
dość dobrze pomagał (hamuje chęc pożerania słodyczy). Tylko, że ja wiecznie
zapominam go połknąć :/

--
Eva Sheers

3. Data: 2004-02-09 22:25:03

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzyszt@f" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ktore sa najlepsze czy tez nie ma to znaczenia czy kupie taka sama ilosc za

Jak masz kupę szmalu to możesz kupić ale są lepsze sposoby
wydania tych pieniędzy. Poczytaj archiwum grupy, zainteresuj
się sportem. L-karnityna nie popisała się skutecznością w badaniach,
nie wiem na czym oparty jest ten fat-burner, prawdopodobnie jest
to jakiś 'poganiacz' typu efedryna-kofeina. Odradzam uzależnianie
się od takich środków, lepiej wykrzesać z siebie trochę energii
i w sposób naturalny rozpędzić organizm.
Chcieć to móc.

pozdrawiam Chaciur

koniec z DO
optymalni - ketoza - ig - glupota
optymalni - ketoza - ig - glupota
z czym moge zjeść na obiaf makaron (dieta MM)
OKRA, jakie BTW, IG i co to wlasciwie jest?