L'Oreal - Ciekawy prezent w Rossmann'ie :)

1. Data: 2003-08-18 11:55:30

Temat: L'Oreal - Ciekawy prezent w Rossmann'ie :)
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Witam wakacyjnie i jeszcze urlopowo :)

Kupiłam dziś w Rossmann'ie farbę L'OREAL, a dokładniej dwie, bo jedną
zawsze lubię mieć w zapasie (używam farb L'OREAL od lat, bardzo je
lubię, na moich włosach dają ładny blond, bez żółci) i w prezencie od
L'OREAL'a kasjerka dała mi torbę. Ku mojemu zdziwieniu jest to bardzo
dobra torba, dość duża, solidnie wykonana, z dobrego materiału.
Tu można ją obejrzeć:
http://uznam.net.pl/~ewunia/uroda/torbaA.JPG
http://uznam.net.pl/~ewunia/uroda/torbaB.JPG

Jeśli któraś z Was nosi się z zamiarem kupienia farby i nie ma nic
przeciw L'OREAL'owi, to może warto zrobić to teraz, torba jest OK :)

Jeśli juz ktoś o tym pisał, to przepraszam, że powielam informacje,
ale ciągle jestem do tyłu przez wakacyjne wojaże, gości itp. Mam
ciągle jeszcze około 2000 newsów do przeczytania z samej tylko pru ;)
Mam nadzieję, że zrozumiecie i rozgrzeszycie :D

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-18 12:33:06

Temat: Re: L'Oreal - Ciekawy prezent w Rossmann'ie :)
Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <e...@u...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> L'OREAL'a kasjerka dała mi torbę. Ku mojemu zdziwieniu jest to bardzo
> dobra torba, dość duża, solidnie wykonana, z dobrego materiału.

A z szmponem koloryzujacym jest tka sama historia, czy tylko o farbe chodzi?

Kruszyna
ktora chce kupic jakis fajny szampon, a co sie bedzie...

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-08-18 12:38:04

Temat: Re[2]: L'Oreal - Ciekawy prezent w Rossmann'ie :)
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Kruszynka,

Monday, August 18, 2003, 2:33:06 PM, you wrote:

KW> A z szmponem koloryzujacym jest tka sama historia, czy tylko o farbe chodzi?

Niestety, nie mam pojęcia.
Nie wiedziałam też, że w ogóle "coś dają", poprostu kupiłam, co było
mi potrzebne :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-08-18 20:24:30

Od: "Asienka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <Kruszynka \ (Wrocław) <m...@w...pl>)> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bhqh3t$pd0$...@n...news.tpi.pl...
> A z szmponem koloryzujacym jest tka sama historia, czy tylko o farbe
chodzi?

Tą torbę dają przy zakupie 2 produktów L'Oreala (chyba promocja obejmuje
tylko produkty do włosów, nie jestem pewna), popytaj w drogeriach, to nie
tylko Rossman

Asieńka z Białegostoku

1. Data: 2003-08-19 06:21:00

Od: "Kasia Lomanczyk" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dostalam taka torbe juz jakis czas temu, jak kupilam w Douglasie mleczko
do twarzy i zmywacz 2fazowy do oczu. Jest bardzo fajna i swietnie sie nosi.

1. Data: 2003-08-19 15:07:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@u...net.pl (Evunia) napisał(a):

> Witam wakacyjnie i jeszcze urlopowo :)
>
> Kupiłam dziś w Rossmann'ie
^^^^

W kwestii formalnej: Rossmannie, Rossmanna, Rossmannem. Podobnie, jak _nie_
piszemy Chopin'a, Einstein'a czy Presley'a.

JoP

1. Data: 2003-08-19 16:11:52

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Jolanta,

Tuesday, August 19, 2003, 5:07:45 PM, you wrote:

JP> W kwestii formalnej: Rossmannie, Rossmanna, Rossmannem. Podobnie, jak _nie_
JP> piszemy Chopin'a, Einstein'a czy Presley'a.

Dzięki ;)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

O szklanych pilniczkach jeszcze raz
jasna, blada twarz pomocy?
moje urlopowe odkrycia kosmetyczne (dlugie)
gdzie w Krakowie kurs tańca
maseczki nivea