L'oreal sebo control

1. Data: 2005-11-07 09:21:01

Temat: L'oreal sebo control
Od: "zubek" <c...@p...wprost.pl> szukaj wiadomości tego autora

L'oreal Sebo Control z serii profesjonalnej?
Czy ktoś z Was używał? Przymierzam się do zakupu na Allegro, a butelka jest na tyle
duża,
że nie chcę w ciemno.
Używałam wcześniej Seboradinu z rzepą, ale nie byłam zachwycona- mam wrażenie, że
"odchudzał" same włosy, a nie skórę głowy.... Nie mam długich włosów, a i tak
rozczesanie
ich graniczy z cudem. Po przykładnym zużyciu całej butelki nie zamierzam już do niego
wracać.
Narazie najbardziej pasuje mi zielony, przeciwłupieżowy Dercos Vichy (chociaż
łupieżu
nigdy nie miałam), ale ciągle szukam.
Na wizażu szampon nie ma jeszcze żadnych recenzji.
Czy ktoś używał? Czy ktoś wie?
Pozdrawiam,
renka