LASIK - kto pomoze?

1. Data: 2001-05-28 09:03:46

Temat: LASIK - kto pomoze?
Od: "Macias M." <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

To moj pierwszy post na ta grupe i z gory przepraszam, jesli temat byl
przerabiany, ale nie moge namierzyc archiwum grupy.
Moja zona ma zamiar skorygowac sobie wade wzroku, ale jest pelna obaw. Stad
moje pytanie.
Czy ktos z grupowiczow poddal sie zabiegowi korekty wzroku metoda LASIK?
Bardzo mi zalezy na osobistych wrazeniach i poleceniu konkretnego
gabinetu/kliniki. Jakie byly Wasze odczucia, czy byly jakies problemy, jaka
jest rzeczywista poprawa widzenia, czy sa jakies niedogodnosci - slowem
wszystko co moze byc istotne przed podjeciem decyzji.

Z gory dziekuje i pozdrawiam
Maciej Malinowski

2. Data: 2001-05-28 09:32:46

Temat: Re: LASIK - kto pomoze?
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerabiany, ale nie moge namierzyc archiwum grupy.
> Moja zona ma zamiar skorygowac sobie wade wzroku, ale jest pelna

moje www (adres na dole) - pozniej kliknij ulubione i poszukaj w
dziale zdrowie - jest tam duuuzu informacji na ten temat (dzieki
wszystkim, ktorzy podeslali swoje linki :-)))

> [...]
slowem
> wszystko co moze byc istotne przed podjeciem decyzji.

Jak poczytasz - to pozniej pytaj - postaram sie ci odpowiedzieć

Pozdro

Maseł

P.S. Takie samo pytanie padło 26.05 (odpowiedź też) - wypadałoby
sprawdzić chociaż 2 dni wstecz

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

3. Data: 2001-05-29 11:04:15

Od: "Macias M." <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdro
>
> Maseł
>
> P.S. Takie samo pytanie padło 26.05 (odpowiedź też) - wypadałoby

Dziekuje, te linki poczytalem wczesniej, ale nadal chcialbym dowiedziec sie
cos z pierwszej reki - od osob, ktore mialy taki zabieg.
Czekam z niecierpliwoscia na wiesci.

Pozdrowienia
Macias

4. Data: 2001-05-29 12:20:52

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macias M." <m...@p...pl> napisał w wiadomości
[...]
> Dziekuje, te linki poczytalem wczesniej, ale nadal chcialbym
dowiedziec sie
> cos z pierwszej reki - od osob, ktore mialy taki zabieg.
> Czekam z niecierpliwoscia na wiesci.

1) tnij cytaty
2) zadaj wreszcie konkretne pytanie - chętnie odpowiem :-)

Pozdro

Maseł

P.S. Konfiguracji Twoje ołtluka już się nie będę czepiał - robią to
serwery i dopisują ci np. taki nagłówek: X-I-Am-Sorry: For my broken
newsreader.

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Kobieta nie starzeje się dopóty, dopóki jest pożądana.
Gabriela Zapolska

5. Data: 2001-05-29 14:15:01

Od: "Macias M." <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Macias M." <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> 2) zadaj wreszcie konkretne pytanie - chętnie odpowiem :-)

Cytuje siebie z pierwszego mail'a:

Czy brak tu konkretow?

Pozdrowienia
Macias

6. Data: 2001-05-29 16:26:15

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

LASIK?

w ciagu ostatniego miesiaca pisalem o tym kilka razy - TAK

konkretnego
> jaka

Tez pisalem - KATOWICE - bylo naprawde przyjemnie (jak na państwową
placówkę :-)))

Też zdążyłem napisać - -9, a teraz 0 w obu oczach

jedną noc trzeba spędzić w szpitalu i później zakrapiać DOKŁADNIE wg.
wskazań lekarza

byłem, przeżyłem i polecam dalej...

> Czy brak tu konkretow?

Tak - niczego, czego bym nie napisał w ciągu ostatniego miesiąca
(netykieta mówi, że grupę należy czytać kilka miesięcy zanim się zada
pytanie)

Pozdro

Maseł

P.S. A czytnik ciągle źle skonfigurowany
P.S. to tylko część moich postów z maja (zwróć uwagę na
charakterystyczne tytuły wątków)
Jak widzisz - najstarszy z nich pochodzi z 9 maja -- dalej nie chce mi
się szukać - też jestem leniwy

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Przypadek sam nic nie zdziała.
Napoleon

7. Data: 2001-05-29 16:53:34

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maseł wrote:

> Tak - niczego, czego bym nie napisał w ciągu ostatniego miesiąca
> (netykieta mówi, że grupę należy czytać kilka miesięcy zanim się zada
> pytanie)

Mój Boże, naprawdę tak mówi ??? Obawiam się że niektóre osoby chcące zadać
pytanie na tej grupie, mające problem trochę poważniejszy niż pypeć na
nosie, nie będą mogły czekać kilka miesięcy zanim będą upoważnione do
zadania pytania. Istnieje bowiem uzasadniona obawa że w czasie tych kilku
miesięcy będą mogły nawet, hm, to trudne słowo, zejść ... Mam nadzieję że
chodziło Ci o kilka dni i że nie trzeba jej czytać przez ten czas ale
przeczytać lub chociaż przejrzeć posty z tego okresu.

A powtarzające się ciągle te same pytania to rzeczywiście problem. Ja też
sobie robiłem LASIK (z powodzeniem) i potem przez jakiś czas ludziom na
grupie o tym opowiadałem ale dość szybko mi to obrzydło i też zacząłem do
archiwum odsyłać.

Adam

8. Data: 2001-05-29 17:20:04

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Legięć (Legiec)" <a...@e...pl> napisał w
wiadomości news:3B13D40E.7E4B48B0@empolis.pl...
miesiąca
> Mój Boże, naprawdę tak mówi ??? Obawiam się że niektóre osoby chcące
zadać

oki - najbardziej liberalna wersja jaką znalazłem:
"(z tego też względu zaleca się, aby w nowej dla nas grupie najpierw
ograniczać się tylko do czytania wiadomości przez tydzień-dwa, zanim
zaczniemy się sami "odzywać"). "
http://www.wsp.krakow.pl/papers/netykiet.html - inne znane mi wersje -
mówiły o duuużo dłuższym okresie

> [...]
na
> nosie, nie będą mogły czekać kilka miesięcy zanim będą upoważnione

w pilnych przypadkach polecam jednak lekarza - IMHO - jest troche
pewniejszy

> Istnieje bowiem uzasadniona obawa że w czasie tych kilku
> miesięcy będą mogły nawet, hm, to trudne słowo, zejść ...

W przypadku takiego zagrożenia - tylko lekarz!!!

> Mam nadzieję że
> chodziło Ci o kilka dni i że nie trzeba jej czytać przez ten czas
ale
> przeczytać lub chociaż przejrzeć posty z tego okresu.

Fakt, zwłaszcza że w tym wypadku tytuły wątków mówią same za siebie
(mój poprzedni post zawierał 8 msg-id'ów - z których najstarszy był z
9.05.2001, a zdecydowana większość z połowy maja

> [...]
na
> grupie o tym opowiadałem ale dość szybko mi to obrzydło i też

Ale kto tu mówi o archiwum??? - to leży jeszcze na serwerach!!! -
zrobiłem test - zaciągnieci postów z tej grupy z maja - zajęło mi 2
minuty :-))

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Gdy nie stać nas na miłość, stać nas zawsze na zazdrość.
Maria Dąbrowska

9. Data: 2001-05-29 18:00:03

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra a na http://www.usenet.pl mowa jest że co najmniej kilka dni.

> W przypadku takiego zagrożenia - tylko lekarz!!!

A jak ktoś właśnie szuka lekarza który jest największym w Polsce
specjalistą od jakiegoś nietypowego schorzenia i ktoś na grupie nada mu na
niego namiar ? Wyluzuj - ludzie w ciężkich sytuacjach szukają wszędzie
ratunku i trudno im odmówić do tego prawa. Generalnie uważam że na tej
konkretnie grupie powinna być większa tolerancja.

> [...]
>
> Ale kto tu mówi o archiwum??? - to leży jeszcze na serwerach!!! -
> zrobiłem test - zaciągnieci postów z tej grupy z maja - zajęło mi 2

Pisałem o swoim przypadku nie o Twoim. Poza tym długość życia postu zależy
też od serwera a nie wszyscy do wszystkich mają dostęp.

Adam

10. Data: 2001-05-29 18:40:10

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Legięć (Legiec)" <a...@e...pl> napisał w
wiadomości news:3B13E3A3.D7420D02@empolis.pl...
> Maseł wrote:

> No dobra a na http://www.usenet.pl mowa jest że co najmniej kilka
dni.

wymyslono to ze wzgledu na bandy lamerów z tanimi modemami
ftp://ftp.cyf-kr.edu.pl/pub/mirror/rfc/rfc1855.txt - co powiesz na to?
RFC - mimo, że nie są standardami, zapewniają bezproblemowe działanie
Internetu (tak w skrócie) - więc może i tego warto przestrzegać?

> A jak ktoś właśnie szuka lekarza który jest największym w Polsce
> specjalistą od jakiegoś nietypowego schorzenia i ktoś na grupie nada
mu na

krótkowzroczność nietypowym problemem??? :-)))))

> [...]
tej
> konkretnie grupie powinna być większa tolerancja.

Jasne - jak zapyta o esehiropatie - chetnie poczytam (btw - własnie to
wymyśliłem) i moge ci zagwarantować, że nikt sie nie oburzy - bo na
pewno w ciagu ostatniego tygodnia nie cztał o tym, a juz na 100% nie
wysłał na ten temat kilku postów :-)

serwerach!!! -
> Pisałem o swoim przypadku nie o Twoim. Poza tym długość życia postu
zależy
> też od serwera a nie wszyscy do wszystkich mają dostęp.

Dwa tygodnie??? - nie żartuj :-))))
alt* na icm'ie - 4 godziny - to fakt, ale nie pl* na polskich
serwerach (post zaczynający ten nagłówek wyszedł z news.tpi - w tej
chwili na tej grupie leży tam 3534 postów - od marca tego roku - mogę
się mylić - tak tylko na szybko przejechałem tam ołtlukiem)

BTW - dejanews, icm, vogel, onet - oto kilka darmowych, ogólnie
dostępnych "archiwów" (zwłaszcza pierwsze - "od zarania usenetu i
jeden dzień dłużej" :-))))

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Gdy daje się komuś życie,
to powinno mu się zostawić j a k ą ś matkę.
Jakąkolwiek. Bądź nieślubną, bądź przybraną.
Zbyszko Bednorz

komary vs repelenty
biegunka
citrosept
lumbalizacja
migotanie przedsionkow po operacji serca