LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?

11. Data: 2019-12-14 00:47:23

Temat: Re: LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat -masz jeden problem ktorego w dyskursie ze mna jak slepiec olsniony/oslepiony
swoim rozumieniem spraw nie widzisz bo skad masz o tym wiedziec?
Chrzescijanstwo/Chrystianizm to nie religia. Rzymski/grecki-katolicyzm, ewangelicyzm,
anglikanizm, prawoslawie, buddyzm, judaizm, mahometanizm i wiele innych to religie
ale nie Chrzescijanstwo. POwinienes to wiedziec. Reszta to tylko twoje
zacietrzewienie, na punkcie religii w ogole albo tylko moze katolikow bo wielu
"tutejszych" ma z nimi problem na zasadzie koszul bliskich cialu itd... POtrafisz
okreslic z jakimi religiami i ich wyznawcami masz problem i dlaczego? :)
---
A na wypadek gdybys mi chcial cytowac jednak jakies wiki czy pwn-y na temat
chrzescijanstwa-religii to masz ponizej cos pod przemyslenie ze ci co sa wewnatrz
wiedza moze jednak ciut lepiej niz encyklo-pedycy ;P

"CHRZEŚCIJAŃSTWO NIE JEST RELIGIĄ, czyli o tym, po co Pan Jezus się wcielił":
https://opoka.org.pl/biblioteka/T/TS/ziolka_na_adwen
t_04.html#1

12. Data: 2019-12-14 05:24:04

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

pierwsza lepsza gazeta czy news w TV pokazuje, ze jest odwrotnie
---
dobrze PISzesz ale pierwsza nie znaczy lepsza, zwlaszcza GAZeta, oTVmanach bez
wspominki;P
Czy wy serio nie widicie ze POtwierdzacie soba wszystko co probuje wam POkazac? :))))
Noz k...serio trzeba lodem miedzy oczy zeby jeden delikwent z drugim
jakas pierwsza blada jaskolke Gwiazdy Betlejemskiej zoczyl ;)
O slyszeniu spiewu anielcow nie wsPOminajac ;P

13. Data: 2019-12-14 06:05:47

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 04:24, m...@g...com pisze:
> [...]
wspominki;P
> Czy wy serio nie widicie ze POtwierdzacie soba wszystko co probuje wam POkazac?
:))))
> Noz k...serio trzeba lodem miedzy oczy zeby jeden delikwent z drugim
> jakas pierwsza blada jaskolke Gwiazdy Betlejemskiej zoczyl ;)
> O slyszeniu spiewu anielcow nie wsPOminajac ;P

np. w smierci klinicznej

--
gazebo

14. Data: 2019-12-14 06:10:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2019 o 22:32, m...@g...com pisze:

> och ku.wa, jakie bzdety :] to sie dupy nie trzyma
> ---
> Ale jakie emocje wzbudza! I o to chodzi! ;)))
> Bylem ciekaw waszych reakcji stad ta wrzuta na POdpuche ;P
> Teraz tylko szybka analizka: dlaczego uwazasz to za bzdety i luzny stolec?
> Ale sproboj serio! Ci ludzie serio to pisza oni tak mysla i tak POstrzegaja te
sprawy.
> Jak myslisz dlaczego? Dasz rade sprobowac zrozumiec ich racje Gaz?

bo jak widze, ze to gowno to nie doszukuje sie w tym filozofii, proste,
nie sadzisz? tak jak ciebie nie probuje do niczego przekonac tak i nie
zamierzam poswiecac czasu tlumaczac skad gowno w mojej dupie

--

Siedzi sobie misio na polance i wącha palec i tak rozmyśla:
- To chyba miód...

15. Data: 2019-12-14 08:27:34

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
Bingo! Wygrales glowna nagrode Ggggggggggggggg....az!!!!!!!!!
Miliard g... pochodzacych z...twojej wlasnej d...! ;P
Ot i odpowiedziales sobie skad te g co je widzisz u innych
Sam wlasnymi odchodami yntelektualnymi zamazales se oczy :P
http://www.madel.jezuici.pl/inigo/59.htm

16. Data: 2019-12-14 08:32:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> O slyszeniu spiewu anielcow nie wsPOminajac ;P

np. w smierci klinicznej
---
i znow w dyche! Ty to masz dzis fart! ;P
https://wydawnictwowam.pl/prod.zobaczyc-niebo.12639.
htm?sku=79912

17. Data: 2019-12-14 09:57:53

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 07:32, m...@g...com pisze:

> np. w smierci klinicznej
> ---
> i znow w dyche! Ty to masz dzis fart! ;P
> https://wydawnictwowam.pl/prod.zobaczyc-niebo.12639.
htm?sku=79912

to nie jest fart, to doswiadczenia spotykania ludzi tak rozanielonych
jak ty, jesz rybe w wigilie? i kiedy obchodzisz? i wybacz, nie zerkam do
twoich linkow

--
gazebo

18. Data: 2019-12-14 10:02:03

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 07:27, m...@g...com pisze:
> [...]
> Ot i odpowiedziales sobie skad te g co je widzisz u innych
> Sam wlasnymi odchodami yntelektualnymi zamazales se oczy :P

no i widzisz, tak to sie konczy, zycie jest rozne, kwadratowe i
podluzne, jak kiedys nie spalem przez tydzien to nikomu nie chcialem
nakopac do dupy, umiejetnosc radzenia sobie z wlasnym organizmem to
swego rodzaju sztuka, sluchaj go to odpuscisz Jezuitow i cala reszte

--
gazebo

19. Data: 2019-12-14 10:42:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2019 o 23:27, m...@g...com pisze:
> Kviat -masz jeden problem

I nie tylko ja.

> ktorego w dyskursie ze mna jak slepiec olsniony/oslepiony swoim rozumieniem spraw
nie widzisz bo skad masz o tym wiedziec?

Większość cywilizowanego świata widzi problem z religiantami. Ja też go
widzę. Więc nie pisz zaślepiony religiancie, że nie widzę, bo widzę.

> Chrzescijanstwo/Chrystianizm to nie religia.

LOL :)
To nie pierwszy raz, gdy jakiś nieuk próbuje nieudolnie zmieniać
znaczenie pojęć. U was wszystko jest odwrotnie niż u normalnych ludzi.
Nawołujecie do nienawiści i równocześnie pieprzycie farmazony o miłości
bliźniego. Wasz bóg eksterminuje całą populację, łącznie ze zwierzętami
(a te za co?), przygląda się bezczynnie jak ludzie mordują innych ludzi
w obozach koncentracyjnych, jak pedofile w sutannach (przedstawiciele
boga, sic!) gwałcą dzieci, ale twierdzicie, że jego dobroć jest
nieskończona.
I tak w kółko :)

> Rzymski/grecki-katolicyzm, ewangelicyzm, anglikanizm, prawoslawie, buddyzm,
judaizm, mahometanizm i wiele innych to religie ale nie Chrzescijanstwo. POwinienes
to wiedziec.

Powinieneś wiedzieć, że normalnych ludzi wasze kłótnie o kolor
skrzydełek aniołków nie interesują. To, że dzielicie się na mniejsze
sekty i walczycie ze sobą, bo nie możecie się dogadać, to wasza sprawa.
A nie możecie się dogadać, bo sami się gubicie w tych bredniach, które
wymyślacie.

> Reszta to tylko twoje zacietrzewienie, na punkcie religii w ogole

LOL :)
Na punkcie religii, to ty jesteś zacietrzewiony.
Nikt nie jest bardziej zacietrzewiony na punkcie religii, niż fanatyk
religijny.

> albo tylko moze katolikow bo wielu "tutejszych" ma z nimi problem na zasadzie
koszul bliskich cialu itd... POtrafisz okreslic z jakimi religiami i ich wyznawcami
masz problem i dlaczego? :)

A czego do tej pory nie zrozumiałeś?
A dlaczego, to też ci pisałem wielokrotnie: zajrzyj do podręczników
historii, otwórz oczy i rozejrzyj się, to się dowiesz dlaczego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

20. Data: 2019-12-14 10:49:39

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2019 o 23:51, m...@g...com pisze:

> Znowu ci się coś pomyliło.

> A im bardziej krytyka jest trafna, tym bardziej budzi waszą wściekłość,
> gniew i agresję.
> ---
> Ale to nie ja sie spieniam i uzywam przemocy slownej tylko ty...

LOL :)

> przemoc epitetu to nie argument racji a dowod na brak argumetow ;P

Słuszna uwaga.
To dlatego religianci wyzywają osoby homoseksualne od pedałów i życzą im
śmierci?

> Wiec wszystko co naPISales to jedynie to co sam nosisz w sobie

Na całe szczęście nie noszę w sobie tego, co ty nosisz w sobie.
Przynajmniej mogę spojrzeć z rana w lustro.

> i coraz lepiej to w dodatku samodookreslasz ;P
> A co do mnie mylisz sie tym bardziej ze ja ne wyznaje zadnej religii
> co naisalem przed chwila w osobnym POscie,

O matkoboska! Publicznie wyrzekłeś się swojego boga?
No i teraz będziesz musiał się wyspowiadać jakiemuś facetowi
przebierającym się w sukienki. Ale nie współczuję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."