LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?

1. Data: 2019-12-12 22:35:03

Temat: LGBT-genderyzm to jednak antykonstytucyjni lewaccy ideologiczni przemocowcy?
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

"Oni nie mogą ścierpieć jakiegokolwiek innego głosu, oni muszą zdusić, zniszczyć
każdy głos krytyki i sprzeciwu. Oni są w ogóle niezdolni do znoszenia krytyki, to
wiąże się z postawą marksistyczną, ale też niesamowitą pychą. To są z reguły ateiści,
którzy myślą, że są nadludźmi i są więksi od Boga, dlatego są zszokowani, że ktoś
może mieć inne zdanie i ich krytykować, a im bardziej ta krytyka jest trafna, tym
bardziej budzi ich wściekłość, gniew i agresję"

W ostatni poniedziałek lewaccy wandale związani z LGBT próbowali zablokować
konferencję pt. ,,Ideologia LGBT i gender. Doświadczenia państw UE i polityka UE",
która była zorganizowana przez europosłów Beatę Kempę i Patryka Jakiego. Jednym z jej
prelegentów był ks. prof. Dariusz Oko, który odniósł się do tego ataku na wolność
słowa.

- Widać w tych działaniach, jakby ludzie wierzący to byli podludzie, którzy nie mają
praw ludzkich. Może się zainteresuję tą bojówką, która nas zaatakowała w
poniedziałek. To jest połamanie podstawowych praw człowieka, podobnie jakby komuś
wejść do domu, np. wejść do domu żydowskiego i wywieszać mu islamskie transparenty. W
tym widać cechy totalitarne, ponieważ to jest brak szacunku dla człowieka. Tego byśmy
sobie nie życzyli, nie chcieli. To było wtargnięcie do naszego domu, na naszą
uczelnię - wskazał gość. Ocenił, że ideologia LGBT traktuje swoich wrogów tak samo
jak komuniści.

- To jest w ogóle przemocowa ideologia i co będzie, jak oni osiągną władzę absolutną?
Przecież oni w dominujących mediach, Unii Europejskiej czy w polityce już mają
absolutną władzę, ale to jest mało, oni muszą zdusić każdy opór i zniszczyć każdego,
kto im się sprzeciwia, także za pomocą takiej przemocy, którą widzieliśmy w
poniedziałek. To są cechy totalitarne podobnie jak w komunizmie, bo komuniści też
chcieli unicestwić każdego, kto ma inne zdanie i tak samo genderyści. Tym bardziej
trzeba się im przeciwstawiać - podkreślił filozof z Uniwersytetu Jana Pawła II w
Krakowie.

Środowiska LGBT pomimo walki o tolerancję i wolność słowa sami tę wolność słowa
próbują stłamsić.

[...]
bardziej budzi ich wściekłość, gniew i agresję. Tam, gdzie oni osiągają władzę, tam
nie ma miejsca dla innego myślenia, tam jest unicestwienie wszelkich innych poglądów
- podsumował ks. prof. Dariusz Oko.

Całą audycję ,,Aktualności dnia" z udziałem ks. prof. Dariusza Oko mogą Państwo
odsłuchać [tutaj].
https://www.radiomaryja.pl/multimedia/ideologia-lgbt
-ideologia-przemocowa/

https://www.radiomaryja.pl/informacje/tylko-u-nas-ks
-prof-d-oko-o-srodowisku-lgbt-oni-nie-moga-scierpiec
-jakiegokolwiek-innego-glosu-oni-musza-zdusic-zniszc
zyc-kazdy-glos-krytyki-i-sprzeciwu/

2. Data: 2019-12-13 10:34:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.12.2019 o 22:35, m...@g...com pisze:
> To są z reguły ateiści,

To są z reguły religianci, którzy myślą, że są nadludźmi. Oni są w ogóle
niezdolni do znoszenia krytyki, to wiąże się z brakiem umiejętności
krytycznego myślenia, ale też z niesamowitą pychą. A im bardziej krytyka
jest trafna, tym bardziej budzi ich wściekłość, gniew i agresję.

I przy okazji:
https://wyborcza.pl/7,75399,25506675,legionisci-chry
stusa-jako-gniazdo-pedofilow.html

"Księdza Martineza oskarżano o pedofilię od końca lat 60., ale włos mu z
głowy nie spadł. Był kryty i przenoszony z miejsca na miejsce, do
Hiszpanii i do Rzymu, gdzie dziś mieszka nie niepokojony. Chronił go
Marcial Maciel, założyciel, przełożony i główny pedofil Legionistów
Chrystusa, oraz biskupi, księża i wychowawcy szkół katolickich."

Religianci są obrzydliwi.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-12-13 14:03:12

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
Wiedzialem ze sie nie oprzesz przed ta przerobka, w koncu czegos sie POwoli uczysz ;)
Ale to nic nie zmienia bo nadal PISzesz o sobie Lgbtowski lewacki religiancie ;P
A ze dowod/PO-PIS agresji juz tu na grupach dales to odPOwiedz sam sobie o kim to :P

4. Data: 2019-12-13 14:04:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ZaPOmnialem doPISac od serca:
Powrotu do zdrowia życzę Piotrze :)

5. Data: 2019-12-13 15:47:31

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/12/2019 o 21:35, m...@g...com pisze:
> "Oni nie mogą ścierpieć jakiegokolwiek innego głosu, oni muszą zdusić, zniszczyć
każdy głos krytyki > [...]

och kurwa, jakie bzdety :] to sie dupy nie trzyma

--
gazebo

6. Data: 2019-12-13 16:32:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.12.2019 o 14:03, m...@g...com pisze:

> [...]
> ---
> Wiedzialem ze sie nie oprzesz przed ta przerobka,

Znowu ci się coś pomyliło.
To religianci swoje faszystowskie fobie nienawiści przypisują innym,
dlatego wydają ci się tak bliscy i oryginalni.
Nie są oryginalni. Przecież tak postępują od setek, jeśli nie tysięcy
lat (twoja religia nie jest ani jedyna, ani nowa, ani oryginalna).

> w koncu czegos sie POwoli uczysz ;)

W przeciwieństwie do ciebie.
Ty się niczego nie uczysz, chociaż daję ci taką możliwość praktycznie w
każdym poście.

> Ale to nic nie zmienia bo nadal PISzesz o sobie Lgbtowski lewacki religiancie ;P

Twoje negowanie rzeczywistości nie zmienia rzeczywistości.

> A ze dowod/PO-PIS agresji juz tu na grupach dales to odPOwiedz sam sobie o kim to
:P

Bredzisz.
Wy religianci już tak macie, że przedstawienie wam faktów i pokazanie
prawdy o was traktujecie jak atak i agresję.
Dlatego reagujecie tak histerycznie, bo wiecie, że celowo kłamiecie i
celowo negujecie fakty.
Nie da się chodzić po wodzie - atak na kościół.
Kościół chroni pedofilów - atak na kościół.
Kościół nakazuje wam nienawidzić jakieś społeczności (np.inne religie) -
atak na kościół.
I tak w kółko. Macie tak zryte łby, że już sama myśl o możliwości
samodzielnego myślenia was przeraża, albo zmusza do agresji wobec
normalnych ludzi.
A im bardziej krytyka jest trafna, tym bardziej budzi waszą wściekłość,
gniew i agresję.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-12-13 18:57:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2019 o 15:32, Kviat pisze:

> [...]
> normalnych ludzi.
> A im bardziej krytyka jest trafna, tym bardziej budzi waszą wściekłość,

Piotrze, on widzi Swiatlo, z tym nie mozna sie spierac, pierwsza lepsza
gazeta czy news w TV pokazuje, ze jest odwrotnie, tak jak mowisz, teraz
gdzies powiesili, lewacy oczywiscie :) zdjecia paru pisowcow, zrobili to
aby unaocznic jak sie sie traktuje faszystow atakujacych marsze, LGBT
np., a w Anglii wygrali konserwatysci, hip hip hura, nie oznacza to, ze
wejda mi do domu z krzyzem, i taka jest wlasnie roznica, a dyscyplinarki
dla sedziow? bo nakazal przedstawienie list poparcia dla KRS?

--
gazebo

8. Data: 2019-12-13 23:27:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kviat -masz jeden problem ktorego w dyskursie ze mna jak slepiec olsniony/oslepiony
swoim rozumieniem spraw nie widzisz bo skad masz o tym wiedziec?
Chrzescijanstwo/Chrystianizm to nie religia. Rzymski/grecki-katolicyzm, ewangelicyzm,
anglikanizm, prawoslawie, buddyzm, judaizm, mahometanizm i wiele innych to religie
ale nie Chrzescijanstwo. POwinienes to wiedziec. Reszta to tylko twoje
zacietrzewienie, na punkcie religii w ogole albo tylko moze katolikow bo wielu
"tutejszych" ma z nimi problem na zasadzie koszul bliskich cialu itd... POtrafisz
okreslic z jakimi religiami i ich wyznawcami masz problem i dlaczego? :)

9. Data: 2019-12-13 23:32:50

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> "Oni nie mogą ścierpieć jakiegokolwiek innego głosu, oni muszą zdusić, zniszczyć
każdy głos krytyki > [...]

och ku.wa, jakie bzdety :] to sie dupy nie trzyma
---
Ale jakie emocje wzbudza! I o to chodzi! ;)))
Bylem ciekaw waszych reakcji stad ta wrzuta na POdpuche ;P
Teraz tylko szybka analizka: dlaczego uwazasz to za bzdety i luzny stolec?
Ale sproboj serio! Ci ludzie serio to pisza oni tak mysla i tak POstrzegaja te
sprawy.
Jak myslisz dlaczego? Dasz rade sprobowac zrozumiec ich racje Gaz?

10. Data: 2019-12-13 23:51:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

normalnych ludzi.
A im bardziej krytyka jest trafna, tym bardziej budzi waszą wściekłość,
Ale to nie ja sie spieniam i uzywam przemocy slownej tylko ty...
przemoc epitetu to nie argument racji a dowod na brak argumetow ;P
Wiec wszystko co naPISales to jedynie to co sam nosisz w sobie
i coraz lepiej to w dodatku samodookreslasz ;P
A co do mnie mylisz sie tym bardziej ze ja ne wyznaje zadnej religii
co naisalem przed chwila w osobnym POscie, wyznawco obyczajowej lewizny ;)

"Mamo chyba zabilem Sarę" czyli POrąbane życie LGBTowcaPL/USA [Onetowisko]
Wykopaliskowy dowod ze tego samego Boga mozna roznie zrozumiec ;P
Gdy żona lesbą się okaże...
Banan ze ściany za pół miliona zjedzony przez "wandala"
"Pisze o jełopie...i o innym jełopie..."