ŁYBACKA MUSI ODEJSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

1. Data: 2004-02-05 14:19:43

Temat: ŁYBACKA MUSI ODEJSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Od: "marcia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem zmiana ministra edukacji bedzie dobra nie tylko dla nas-
uczniow ale rowniez dle nauczycieli...A tak na marginesie co za kretyn(ka)
anosi ustawe o zwalniniu uczniow z matury z jezyka jezeli posiadaja oni
jakies certyfikaty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Przylaczcie sie do mnie!!!!

pozdroooofka

marcia;0

2. Data: 2004-02-08 19:00:58

Temat: Odp: ŁYBACKA MUSI ODEJSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik marcia <m...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bvu1eh$jha$...@n...news.tpi.pl...
[...]
> Przylaczcie sie do mnie!!!!
Ekhem... nieśmiało spytam:
A dokąd nas poprowadzisz? Bo temat jest dość sensowny, ale od samego
pokrzykiwania i wezwań typu j.w. to się samo nie zrobi.
Jakiś manifeścik programowy czy coś?
W końcu nazwa grupy zobowiązuje, jakby nie było.

pozdrowionka
zairazki

3. Data: 2004-02-10 07:27:41

Temat: Re: ŁYBACKA MUSI ODEJSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Od: e-dekoder <d...@N...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś manifeścik programowy czy coś?
> W końcu nazwa grupy zobowiązuje, jakby nie było.

Witam!

29 lutego o 15:00 wszyscy grupowicze, znajomi, rodziny: spotykamy się
pod Ministerstwem i protestujemy odejście. Każdy z transparentem z nazwą
grupy i postu, na który odpowiadam.

Heh, wezwanie fajne, ale pewnie nic z tym nie zrobimy. Swoją drogą -
ciekawe czy ktoś od Pani Łybackiej czyta tą grupę.

Pozdrawiam
e-dekoder

4. Data: 2004-02-14 21:59:37

Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik e-dekoder <d...@N...z.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c0a162$h63$...@a...news.tpi.pl...
[...]
> [...]
się
> pod Ministerstwem i protestujemy odejście. Każdy z transparentem z
[..]
IMVHO takie postępowanie w języku prawniczym nazywa się "usiłowanie
nieudolne" (serio, więc - bez urazy, proszę). Przypomnij sobie, jak
protestowali "wszyscy święci inteligenci" przeciwko działaniom byłego
(już na szczęście) min. Łapińskiego w ochronie zdrowia. Protestowali
równie nieskutecznie, choć możliwości mieli znacznie większe niż jakaś
demonstracyjka jednorazowego użytku.
Przykre. Prawdziwe. Dzięki aktualnej sytuacji możemy dać głos raz na 4
lata - wybierając zamiast znanych idiotów nowych, ale takich samych
idiotów.

pozdrowionka
zairazki

5. Data: 2004-02-15 17:19:31

Od: e-dekoder <d...@N...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przykre. Prawdziwe. Dzięki aktualnej sytuacji możemy dać głos raz na 4
> lata - wybierając zamiast znanych idiotów nowych, ale takich samych

Miałem nadzieję, że mój post będzie potraktowany jako żart, bo taki był
mój cel. Takie protesty żadko się udają

Pozdrawiam
e-dekoder

6. Data: 2004-02-18 21:23:45

Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik e-dekoder <d...@N...z.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c0o9qp$mgj$...@n...news.tpi.pl...
> Miałem nadzieję, że mój post będzie potraktowany jako żart, bo taki
był
> mój cel. Takie protesty żadko się udają
Rzadko mam problemy ze zrozumieniem żartu, gdy towarzyszą mu
"uśmieszki". Tu ich zabrakło ;)

Nie ma sprawy.

pozdrowionka
zairazki

7. Data: 2004-02-19 21:02:31

Temat: Re: Odp: ŁYBACKA MUSI ODEJSC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Od: e-dekoder <d...@N...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzadko mam problemy ze zrozumieniem żartu, gdy towarzyszą mu
> "uśmieszki". Tu ich zabrakło ;)

Nie lubie tych sztucznych usmiechow. Na irc i gg moze i one maja jakis
sens, ale w prozie nie uwazam ich za konieczne.
<tu_emotka_usmiechu_wskazujaca_na_zart>

Pozdrawiam
e-dekoder

CFV1: pl.soc.dzieci.starsze (glosowanie)
Zwolnienie z VAT
adresy miejsc z audycjami edukacyjnymi?
doktorat na KUL
inspire.café - przyłącz się do nas