La Roche kem Hydraphase

1. Data: 2004-03-30 11:54:22

Temat: La Roche kem Hydraphase
Od: "pestka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam kremu La roche z serii Toleriane, ale ostatnio dostałam próbkę
Hydrahase HL. I nie wiem do jakiej cery jest przeznaczony. Boję się, ze może
mnie uczulić, bo jestem alergiczką i większość kremów mnie podrażnia.
Dziękuję za odpowiedz.

Pestka

1. Data: 2004-03-30 12:12:54

Temat: Re: La Roche kem Hydraphase
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pestka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
może
> mnie uczulić, bo jestem alergiczką i większość kremów mnie podrażnia.

Jesli chodzi o krem HYDROPHASE z La Rocha to polecam! Zima stosowala wersje
dla cery suchej i normalnej, ale teraz mozesz spokojnie wybrac ten lekki-
dla cery mieszanej i tlustej. Zaczelam go stosowac po ataku mega alergii ;-)
i efekt byl rewelacyjny.

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-03-30 21:03:45

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hydrahase HL. I nie wiem do jakiej cery jest przeznaczony.
Hydraphase XL. krem nawilzajacy na dzien z filtrem spf15, ladnie chroni tez
przed UVA. higieniczne opakowanie typu air-less /pompka/
w przeciwienstwie do toleriane jest perfumowany i konserowowany, wiec to
dobrze ze masz probke.

1. Data: 2004-03-30 21:35:42

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w przeciwienstwie do toleriane jest perfumowany i konserowowany, wiec to
> dobrze ze masz probke.

hmm.., a mi sie wydawalo, ze wlasnie nie jest perfumowany (mialam 2
opakowania i nie wyczulam zadnego zapchu), a juz na pewno nie zawiera
"konserwantow" stad to opakowanie typu air-less, zeby dluzej zachowac jego
czystosc.
No ale moge sie mylic, warto wiec sprawdzic w aptece opakowanie.

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-03-30 22:13:47

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka <a...@b...wroc.pl> napisał(a):

> [...]
> opakowanie typu air-less, zeby dluzej zachowac jego
> czystosc. No ale moge sie mylic, warto wiec sprawdzic

Mysle, ze akurat Justy jest dobrym źródlem informacji o
kosmetykach aptecznych:)
Moim zdaniem XL ma lekki zapach, ledwie zauwazalny.
Nina

1. Data: 2004-03-31 13:26:55

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opakowania i nie wyczulam zadnego zapchu), a juz na pewno nie zawiera
> "konserwantow" stad to opakowanie typu air-less, zeby dluzej zachowac jego

zajrzyj do składu- znajdziesz zarówno konserwanty jak i "Fragrance" (chociaż
sam zapach jest faktycznie dyskretny)

1. Data: 2004-03-31 15:37:22

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zajrzyj do składu- znajdziesz zarówno konserwanty jak i "Fragrance"
(chociaż
> sam zapach jest faktycznie dyskretny)

ok, wierze ;-)

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2004-03-31 16:43:33

Od: "pestka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bradzo wszystkim dziękuje za informacje
Pestka

1. Data: 2004-03-31 20:01:39

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iris" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mysle, ze akurat Justy jest dobrym źródlem informacji o
> kosmetykach aptecznych:)

Cos mi sie tu obilo o uszy ze justy jest "w temacie" :) Jesli mozna zapytac,
justy jestes farmaceuta?

1. Data: 2004-03-31 20:12:51

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> justy jestes farmaceuta?
tak

brzydki zapach spodni:(
wizyta u kosmetyczki a ciaza
tusz - po raz setny (jak nei lepiej)
NuSkin - czy ktoś słyszał o tych kosmetykach
Co sądzicie o kosmetykach Faberlic?