Laboratorium Psychoedukacji

1. Data: 2003-07-08 19:22:15

Temat: Laboratorium Psychoedukacji
Od: "latoslaw" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Czy ktos z Szanownych Grupowiczow mial kontakt z Laboratorium Psychoedukacji
na Katowickiej 18 w W-wie? Interesuje mnie przede wszystkim czy ktos
korzystal z Grupy Otwarcia i psychoterapii grupowej. Czy polecacie jakas
ciekawa osobe w tym osrodku, do ktorej warto sie zglosic?

Pozdrawiam i dzieki za pomoc

Latoslaw

1. Data: 2003-07-09 16:40:30

Temat: Re: Laboratorium Psychoedukacji
Od: "puciek2" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

latoslaw <l...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> korzystal z Grupy Otwarcia i psychoterapii grupowej. Czy polecacie jakas
> ciekawa osobe w tym osrodku, do ktorej warto sie zglosic?

Witam,
Grupa Otwarcia jest "koniecznym" wstępem do dalszej "pracy" w Laboratorium.
Takim pierwszym kontaktem sprawdzającym i przygotowującym do pracy ze sobą w
ramach Laboratorium. W psychoterapii grupowej stacjonarnej (długookresowej)
nie brałem tam udziału. Jeśli chodzi o osoby to zależy. Możesz spróbować na
Grupie Otwarcia porozmawiać z osobą prowadzącą, która udzieli Ci (lub nie)
więcej informacji mając jakiś kontakt z Tobą podzczas "zajęć".

pozdrawiam,
puciek.

ostre - zemdlilo?
SZUKAM OLIWIE!!!!