Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillus rhamnosus ?

11. Data: 2006-06-28 12:39:10

Temat: Re: Lactobacillus casei rhamnosus czy to to samo co Lactobacillu
Od: " Ewa" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...com napisał(a):

> Cze=B6=E6 powiesz mi czy wyprobowalas ten nutrilac. Bo ja walsnie mam
> podobny dylemat ale z lakcillusem. Tez jest go 20 tabletek i tanszy od
> laktovaginalu o 10 z=B3. A biorac pod uwage to ze stosunkowo czesto
> musze go stosowac to super bylo by gdyby mozna uzywac tego tanszego.
> Ciekawe tylko jesli to jest prawie to samo to daj=B1 tak=B1 cene.
> Lactovaginal 25 - 10 tabletek a Lakcillus 15 i 20 tabletek!!

Lakcillus to tak samo jak nutrilac - działa w jelicie, nie pomoże na
schorzenia ginekologiczne, wyrzucone pieniądze w błoto.

12. Data: 2006-06-28 12:46:50

Od: "Ewa" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cyklista <1...@a...net.pl111> napisał(a):

> cene się daje taką jaką klient jest w stanie zaplacić, zazwyczaj ma
> niewiele wspólnego z kosztami produkcji - ot kapitalizm
> tak samo kosztuje lacidofil femina tez okolo 23zl za 10 kapsulek a jest
> do polykania wiec nie ma nawet wytlumaczenia ze dopochwowy jest drozszy
> bo trzeba inaczej go robic, za to ma reklame i wspaniale rzeczy
> powypisywane w ulotce i ludzie kupują

Lacidofil to kolejny lek probiotyczny na schorzenia jelitowe. Mówisz pewnie o
leku, który się nazywa Lacibios Femina - ten jest probiotykiem, zawierającym
szczepy bakterii pomocne w leczeniu schorzeń ginekologicznych i można go
stosować doustnie lub dopochwowo, w zależności od schorzenia i potrzeb danej
pacjentki (mimo, że producent napisał na ulotce, że lek jest doustny, to te
kapsułki są przystosowane do aplikowania dopochwowego, nie wiem czemu nie
umieścili tego na ulotce?)

Tak więc nie warto eksperymentować z probiotykami jelitowymi, bo to zupełnie
wyrzucone pieniądze :( Nie zaszkodzą ale nic nie pomogą :((((

Pozdrawiam!

Ewa

13. Data: 2006-07-17 13:15:23

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> tych leków nie można stosować zamiennie. Lactovaginal to lek probiotyczny z
> zastosowaniem na schorzenia ginekologiczne. Nutrilac to lek który działa
> jelitowo, więc jeśli weźmiesz go zamiast takiego dla kobiet to po prostu
> wyrzucisz kasę w błoto, bo nic nie pomoże. Tak zwana potencja Nutrilacu, czyli
> ilość bakterii w kapusłce jest tak mała, że nie odpowiada zaleceniom dla
> probiotyków dla kobiet, są to też inne szczepy bakterii. WIęc nie podziała i
> się nie opłaca.

lactovaginal w kapsulce zawiera 10 do potęgi 8 cfu (acid.rhamnosus)
a lacidofil 2*10 do potegi 9 cfur (acid. rhamn.)

wiec ilosc bakterii w lacidofilu jest 20 x wieksza niz w lactovaginalu a
i sczepy bakterii wymienone sa te same, wiec nie widze powodu dla zakazu
zamieniania ani dlaczego ma nie zadziałać (chyba ze bakterie czytaja
ulotki albo sa tak tresowane przez producenta ze wiedza gdzie sie
znajduja i czy moga dzialac czy nie)

dalej uwazam ze to tylko chwyt marketingowy

technik farmacji a praca za granicą
Paski do glukometru GLUCOCARD Test Strip II
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
[WaW] Igły ''motylki'' gdzie dostanę ? [PilnE]
Info o aptekach intern. i nie tylko