Lady with Parasol (Renoir)

1. Data: 2003-06-18 20:11:54

Temat: Lady with Parasol (Renoir)
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczęta mam bardzo dużą prośbe może któraś z was ma ten obrazek, bardzo
mi na nim zależy wiem, że właścicielka albumu ma do niego schemat ale trzeba
znać hasło, a może któraś z was mogła by poprosić o hasło
Lady with parasol
http://www.7ya.ru/photos/showphoto.asp?RubrID=15427&
PhotoID=87398
a tu inne schematy z tego albumu
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Beata&Rub
rID=15427&Show=%3E%3E&so
rt=0

1. Data: 2003-06-18 20:19:27

Temat: Re: Lady with Parasol (Renoir)
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam nadzieję, ze co do tego hasła to domyśliłyście się że ja poprostu nie
zam rosyjskiego, a w obrazku to się zakochałam i nie mogę przestać o nim
mysleć

esterka pozytywnie zakręcona
z jeszce jednym egzaminie na głowie

1. Data: 2003-06-18 22:05:09

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
trzeba
> znać hasło, a może któraś z was mogła by poprosić o hasło Lady with

Nio,ma, i dzieli sie nim z pozytywnie zakreconymi grupowiczkami :))))))
To moj albumik esterko a schemacik leci na priv,milego wyszywanka :))

Pusia a czasami Beata

1. Data: 2003-06-19 09:12:08

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia prześlij i mi proszę :)) A tak swoją drogą nie jest to obraz Moneta??
Coś mi się kojarzy że to w jego albumie go wdziałam :) ale mogę się mylić ja
się nie znam :)

--
********Magda*********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2003-06-19 09:35:21

Od: "agulka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nio,ma, i dzieli sie nim z pozytywnie zakreconymi grupowiczkami :))))))
> To moj albumik esterko a schemacik leci na priv,milego wyszywanka :))
>
> Pusia a czasami Beata

Pusia moge i ja poprosic? :)

Pozdrawiam
Agnieszka
a...@i...pl

1. Data: 2003-06-19 10:35:23

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak swoją drogą nie jest to obraz Moneta??
> Coś mi się kojarzy że to w jego albumie go wdziałam :) ale mogę się mylić
ja
> się nie znam :)

Przyznaje sie bez bicia,z muzyki klasycznej jestem expert ale z malarstwa
jestem najwieksza noga swiata (nie liczac radosnej tworczosci przedszkolakow
oczywiscie hihih)a ten obraz na paru firmowych znanych stronkach wystepuje
jako A.Renoir to i ja tak go zatytulowalam ale wlasnie cos tak Monet tez mi
cos łaził po szarych komorkach mozgowych:)))))

Pozdrawiam truskawkowo

Pusia a czasami Beata
GG3050843
p...@p...onet.pl

***
"To ,czego dziecko nauczy sie do 6 roku zycia jest rownoznaczne z tym co
dziedziczy "

1. Data: 2003-06-19 13:05:53

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mogę ja też? :)) Jest piękny!! (poszukałam w sieci informacji i wg tego, co
znalazłam, to jednak będzie to Monet)

Dzięki z góry,

Baśka
GG 3030591

1. Data: 2003-06-19 18:36:24

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogę ja też? :)) Jest piękny!! (poszukałam w sieci informacji i wg tego,
co
> znalazłam, to jednak będzie to Monet)

Więc w nagrodę już mi się należy ten wzorek prawda :)))

Magda

zeskanowałam haft gobelinowy 3/2003
Re: wzory roslinne (haft angielski) poszukiwane
xxx poczatki
strona Ani studiującej w Opolu
Co sie dzieje na meilaodiy ?