Lalka B. Prusa

1. Data: 2007-01-14 19:39:29

Temat: Lalka B. Prusa
Od: "pona19" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istnieje książka w wersji elektronicznej Lalka B Prusa z narratorem .
Wiem , że takie coś istnieje tylko gdzie można to zdobyć.

2. Data: 2007-01-14 20:24:14

Temat: Re: Lalka B. Prusa
Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

pona19 napisał(a):
> Czy istnieje książka w wersji elektronicznej Lalka B Prusa
> z narratorem .

Nie wiem czy jest akurat Lalka, ale widziałem jakieś czytane
książki na Poczcie Głównej w moim mieście - zajrztyj na pocztę
u siebie.

Pozdr,
--
ŁK

P.S. Z ciekawości - masz jakiś kłopot z czytaniem (np. przez
niedowidzenie), czy po prostu jesteś leniem?

3. Data: 2007-01-14 20:49:29

Od: "anko11" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pona19 <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy istnieje książka w wersji elektronicznej Lalka B Prusa z narratorem .
> Wiem , że takie coś istnieje tylko gdzie można to zdobyć.

Często jest na aukcjach np.

http://www.allegro.pl/item157379661_prus_lalka_plyta
_cd_audiobook.html

4. Data: 2007-01-19 18:35:55

Od: ratrak <m...@k...biz> szukaj wiadomości tego autora

anko11 napisał(a):

> Często jest na aukcjach np.
>
> http://www.allegro.pl/item157379661_prus_lalka_plyta
_cd_audiobook.html

a także w tzw. "mediatekach" czyli działach multimedialnych bibliotek :)

matura 'na raty'
matura 'na raty'
matura 'na raty'
Zawodówka kontra technikum