Łamidupka dla Środy.

11. Data: 2019-06-16 13:20:42

Temat: Re: Łamidupka dla Środy.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/06/2019 o 20:55, Ilona pisze:
> On 2019-06-15 09:46, gazebo wrote:
>> W dniu 15/06/2019 o 03:24, Ilona pisze:
>>> On 2019-06-15 02:39, Pszemol wrote:
>>>> "Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>>>> news:qdp8sp$k46$3@node1.news.atman.pl...
>>>>> On 2019-06-11 08:23, XL wrote:
>>>>>> https://www.magnapolonia.org/nowa-zelandia-mezczyzna
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

> o otworach, to tutejszem levaczkom opowiadaj, oni lubią takie 'klimaty' :)

jednak to masz problem z plciowoscia

--
gazebo

12. Data: 2019-06-16 13:28:28

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik gazebo napisał:
-zmienil-plec-po-czym-postanowil-zostac-matka-dzieck
a-zaplodnionego-przy-pomocy-swego-nasienia/

> jednak to masz problem z plciowoscia

Jak kto umie pobrać niech se pobierze, a jak kto nie umie, to trudno.
https://docer.pl/doc/15x8s5

Ogólnie przekaz jest taki, za płeć odpowiada mózg, mózg rozwija się
w łonie matki, rozwój mózgu może być zaburzony, stąd te wszystkie
LGBTQWERTY. Nie tylko rozwój mózgu może być zaburzony, są też wady genetyczne,
stad mamy np.:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Stanis%C5%82awa_Walasi
ewicz

I tak to widzę. Jakoś specjalnie nie chlastam LGBTQWERTY, raczej się
nad nimi pochylam ze współczuciem. Chlastać ich można jeżeli ze swoimi zaburzeniami w
brudnych gumofilcach chcą wejść do czyjegoś domu bądź szkoły:)

13. Data: 2019-06-16 21:17:29

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-16 13:28, b...@g...com wrote:
> [...]
w brudnych gumofilcach chcą wejść do czyjegoś domu bądź szkoły:)

Zauważ, że ten cały gender, to tylko faza wstepna do czegoś znacznie
bardziej obleśnego i obcego kulturowo.
A ten cały LGBTQ+, robi tam tylko za mięso armatnie.

https://youtu.be/rjsiMN7lhuo?t=3495
//polecam całość!

Warto umierać.
Pytanie na śniadanie.