Lampka biurkowa na halogenki - jaka ?

1. Data: 2011-03-28 19:35:26

Temat: Lampka biurkowa na halogenki - jaka ?
Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję stworzyć odpowiednie oświetlenie do pracy przy edycji
fotografii. Bardzo często polecane są halogenki Solux (MR16 GU5.3 4700K
36° 12V 35W black). Nie mam doświadczenia w tego typu oświetleniu i za
bardzo nie wiem jak namierzyć lampkę, w którą mógłbym wsadzić te
halogenki. Jakich słów kluczowych użyć by znaleźć pasującą lampkę ?

Idealna dla mnie lampka powinna być "biurkowa", czarna lub szara
(matowa) z dużymi możliwościami ustawienia miejsca padania światła.
A jakby umożliwiała jeszcze montaż 2 halogenków i umożliwiała ich
niezależne włączenie to już by była bajka.
Może ktoś już znalazł taką lampkę ?

2. Data: 2011-03-28 19:49:32

Temat: Re: Lampka biurkowa na halogenki - jaka ?
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek D wrote:
> Potrzebuję stworzyć odpowiednie oświetlenie do pracy przy edycji
> fotografii.

jak do edycji fotografi to raczej jakaś świetlówka z atestowaną temperaturą
barwową i dobrze wypełnionym widmem.

BASS POLSKA
Energoszczędny Osrał
Balustrady
gdzie kupić drzwi rozsuwne dzielone na pół
Cheap Wholesale Nike shoes jordan shoes dunk shoes Nike RLFT <http://www.24hours-onli ne.com/> <free shipping paypal payment>