Larwy komarów.Help!

1. Data: 2000-07-03 06:36:57

Temat: Larwy komarów.Help!
Od: "MB" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Mam już małe oczko wodne (bez ryb same roślinki) i nowy problem, bez Was nie
do rozwiązania. Mianowicie oczko jest wylęgarnią komarów, ich larwy totalnie
opanowały wodę. Woda jest krystalicznie czysta, więc podejrzewam, że owe
larwy żywią się glonami, a brakuje ich drapieżników (to wiem z grupy:))

Co mógłbym wprowadzić do oczka, by żywiło się larwami? Wyczytałem, że są
pewne gatunki ryb (ale to odpada, bo oczko chyba za małe..), drapieżne larwy
innych owadów oraz jakieś grzyby... niestety nic więcej. W ostateczności
jakaś chemia.No cóż teraz czekam na pomoc.

Marek Bujas

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

2. Data: 2000-07-03 07:56:44

Temat: Re: Larwy komarów.Help!
Od: "grogreg#news.tpnet.pl" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>innych owadów oraz jakieś grzyby... niestety nic więcej. W ostateczności
>jakaś chemia.No cóż teraz czekam na pomoc.

Daj spokoj nie moze byc tak male co by parka, albo dwie rybek nie weszly.
Sprobuj karasi (zwyklych nie zlotych), one wszedzie przezyja.

grogreg

Re: Liliowce
Jak odczytac archiwum
Re: Odp: Woda - oczko w ogrodzie.